تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

قیمت بلیت سینما در سال ۹۳

  • کد خبر : 29982
  • 27 اسفند 1392 - 9:22
قیمت بلیت سینما در سال ۹۳

سخنگوی شورای صنفی نمایش از افزایش پیدا نکردن قیمت بلیت سینماها در سال ۹۳ و نیز مشخص شدن کف فروش سرگروه‌های سینمایی خبر داد.

کمال مهر: سخنگوی شورای صنفی نمایش از افزایش پیدا نکردن قیمت بلیت سینماها در سال ۹۳ و نیز مشخص شدن کف فروش سرگروه‌های سینمایی خبر داد.

غلامرضا فرجی درباره جزئیات آخرین جلسه شورای صنفی نمایش که دوشنبه ۲۶ اسفندماه برگزار شد، بیان کرد: مهمترین نتیجه جلسه اخیر این بود که در سال آینده بلیت سینماها افزایش پیدا نمی‌کند، همچنین مالیات بر ارزش افزوده که طبق مصوبه ۸ درصد است در هر بلیت منظور شده است.

او همچنین گفت: یکی دیگر از موضوعاتی که در جلسه امروز مطرح شد، طرح بلیت شناور است که قرار شد این طرح پس از آماده شدن پروسه تبلیغات بلیت شناور در مرحله اول در دو یا سه سانس از اکران فیلم‌ها اجرایی شود.

فرجی با اشاره به اینکه مجید مسچی مدیر موسسه «تصویرشهر» توضیحاتی را درباره طرح بلیت مکانیزه به اعضای شورا ارائه کرد، افزود: طبق گفته آقای مسچی این طرح در ۹۵ درصد سینماهای کشور انجام شده و قرار است در آینده نزدیک اطلاعات فروش هر فیلم توسط موسسه سینماشهر به تهیه‌کننده و کارگردان ارائه شود.

سخنگوی شورای صنفی نمایش همچنین با بیان اینکه کف فروش سرگروه‌های سینمایی در جلسه شورا مشخص شد،خاطرنشان کرد: کف فروش فیلم‌های نوروز ۹۳ ازتاریخ ۲۸ اسفندماه محاسبه می‌شود.

خبرگزاری ایسنا
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=29982

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x