تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
0

معاون عمرانی استاندار البرز: قفل ترافیک اتوبان کرج – تهران تا پایان تابستان ۹۳ باز می‌شود

  • کد خبر : 29750
  • 26 اسفند 1392 - 13:18
معاون عمرانی استاندار البرز: قفل ترافیک اتوبان کرج – تهران تا پایان تابستان ۹۳ باز می‌شود

معاون عمرانی استاندار البرز از گشوده شدن قفل ترافیکی اتوبان کرج تهران تا پایان تابستان سال ۹۳ خبر داد.

گروه البرز  « کمال مهر»؛ مجید سریزدی در کرج اظهار داشت: یکی از مهمترین برنامه‌های ما برای ارائه خدمات به مردم رفع مشکلات و گره‌های ترافیکی در استان البرز و به ویژه در اتوبان کرج ـ تهران است.

وی ادامه داد: در این راستا برنامه‌ریزی‌های اساسی برای رفع این مهم اندیشیده شده است که امیدواریم تا پایان تابستان سال ۹۳ این مهم اجرایی شده و در اتوبان کرج تهران دیگر شاهد ترافیک نباشیم.

معاون عمرانی استاندار البرز در بخشی دیگر از سخنان خود به برنامه‌های تدارک دیده شده به منظور ارائه خدمات به مردم و مسافران در ایام نوروز در این استان خبر داد و گفت: یکی از مهمترین اقدامات انجام شده برای ارائه خدمات به مسافران اختصاص کمپینگ اصلی در مسیر گردشگران نوروزی است.

سریزدی خاطرنشان کرد: در این راستا با ایجاد این کمپینگ‌ها، علاوه بر پذیرایی از مسافران نوروزی و استقبال از آنان در صورت بروز مشکلات مسافران می‌توانند در این کمپینگ‌ها اسکان پیدا کرده و از خدمات موجود در این مکان‌ها استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه تمامی اقدامات به منظور استقبال از بهار در این استان انجام شده است افزود: یکی از مباحث اصلی در ستاد سفرهای نوروزی مدیریت راه‌ها و مسیرها است لذا از آن جایی که استان البرز مهمترین راه‌های ارتباطی با دیگر استان‌های کشور را دارا است هر ساله شاهد حضور شمار زیادی از مسافران به این استان هستیم.

معاون عمرانی استاندار البرز تأکید کرد: از دیگر مهمترین اقدامات انجام شده در این استان پاکسازی جاده چالوس از انباشت زباله است لذا با تمهیدات اندیشیده شده این محورها پاکسازی شده است و آماده حضور مسافران نوروزی است.

سریزدی با بیان اینکه پاکسازی محور چالوس تنها محدود به ایام پایانی سال نمی‌شود اعلام کرد: با توجه به ورود به سال جدید و آغاز سفرهای نوروزی این اقدام تشدید شده است.

*۲۹ و ۳۰ اسفند چالوس یک یکطرفه می‌شود

معاون استاندار در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه ۲۹ و ۳۰ اسفندماه جاده چالوس یک‌طرفه می‌شود، اظهار کرد: با توجه به تجربیات سال‌های گذشته و حجم حضور مسافران نوروزی به این محور لذا با تمهیدات اندیشیده شده و به منظور کاهش بار ترافیکی این محور در روزهای مذکور یک طرفه است.

به گفته وی طرح زوج و فرد در این محور منتفی است.

منبع: فارس
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=29750

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x