تاریخ : یکشنبه, ۸ مهر , ۱۴۰۳ Sunday, 29 September , 2024
1

بازاریابی مدرن چیست؟ تفاوت بازاریابی مدرن و سنتی

  • کد خبر : 297186
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵

به گزارش گروه آی تی «کمال مهر»: در بازاریابی مدرن نکته مهم این است که ابزار مورد‌استفاده، باید در کوتاه‌ترین زمان و با کمترین هزینه شما را به هدف کسب‌وکارتان برساند. وظیفه تیم بازاریابی این است که به‌صورت دقیق هر چند روشی که پیش رو دارند را بررسی کرده و میزان بازخورد هر یک از […]

به گزارش گروه آی تی «کمال مهر»:

در بازاریابی مدرن نکته مهم این است که ابزار مورد‌استفاده، باید در کوتاه‌ترین زمان و با کمترین هزینه شما را به هدف کسب‌وکارتان برساند. وظیفه تیم بازاریابی این است که به‌صورت دقیق هر چند روشی که پیش رو دارند را بررسی کرده و میزان بازخورد هر یک از آن‌ها را مورد‌ ارزیابی قرار دهند. در این ارزیابی باید ببینند که کدام یک از روش‌ها به‌صرفه‌تر است. در نهایت با به کار گرفتن تکنیک‌ها و روش‌های مناسب این نوع بازاریابی، می‌توانید مشتریان بیشتر و وفادارتری جذب کنید و بدین‌ترتیب میزان فروش خود را نیز افزایش دهید.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=297186

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x