تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

درگیری لفظی در کرج به قتل انجامید

  • کد خبر : 283864
  • 12 فروردین 1402 - 10:26

سرپرست پلیس آگاهی البرز گفت: شخصی که در یک درگیری لفظی که بر سر تصادف جزئی رانندگی رخ داده بود اقدام به قتل یکی از شهروندان کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش کمال مهر، سرهنگ حکمت شجاعی اظهار کرد: در پی ارجاع یک فقره پرونده قتل به اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.
وی افزود: بررسی‌های میدانی و اولیه مأموران مشخص کرد که بر اثر یک درگیری لفظی بین رانندگان دو خودرو که منشأ آن یک تصادف جزئی بوده، یکی از نامبردگان ضمن ضرب و شتم مقتول با خودرو نیز از روی او رد شده و متوفی پس از چندین ماه قرار گرفتن در حالت کما در نهایت فوت کرده است.
سرپرست پلیس آگاهی استان البرز اضافه کرد: پس از محرز شدن انجام قتل توسط متهم، با انجام اقدامات پلیسی هویت و مخفیگاه او در شهر کرج شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.
وی با اشاره به اعتراف متهم به انجام قتل متذکر شد: پس از تکمیل پرونده متهم برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ شجاعی در پایان خاطرنشان کرد که افزایش میزان تحمل و حلم و صعه صدر در مواجهه با افراد عصبی می‌تواند از وقوع حوادث تلخ این چنین پیشگیری کند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=283864

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x