تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

دشمنان کیان خانواده ایرانی را هدف گرفته اند

  • کد خبر : 283862
  • 12 فروردین 1402 - 10:25

آیت الله حسینی همدانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه و در جمع نمازگزاران روزه دار کرج گفت: دشمنان همواره به دنبال ضربه زدن به اعتقادات جامعه اسلامی و سست کردن بنیان زندگی اسلامی هستند.

آیت الله حسینی همدانی گفت: حفظ شعائر و دستاورد‌های انقلاب اسلامی از مهمترین وظایف دینی مردم است و دشمن هم به دنبال خسته و پشیمان کردن مردم از شعائر و اهداف انقلاب اسلامی است که نمونه بارز آن قبح زدایی از موضوع حجاب در جامعه است و ضربه زدن به اعتقادات جامعه اسلامی بخصوص حجاب ضربه زدن به کیان خانواده و سست کردن بنیان زندگی اسلامی است.
او با اشاره به این که دشمنان سعی دارند با اعمال خود اعتقادات جامعه اسلامی را کم ارزش و بی ارزش کنند، افزود: صدور بیانیه وزارت کشور در خصوص توجه ویژه به حجاب یکی از اقدامات ارزنده دولت بود و باید در این خصوص نظارت و اقدام جدی صورت گیرد و با مطالبه گری مستمر اجازه این هنجار شکنی را ندهیم.
امام جمعه کرج می گوید: یکی از مهمترین مولفه‌های قدرتمندی جامعه اسلامی افزایش جمعیت است و این موضوع به همراه ترویج ازدواج آسان باید راهبرد اساسی دولتمردان باشد.
آیت الله حسینی همدانی با اشاره این که دوازدهم فروردین روز استقرار و تثبیت جمهوری اسلامی است، افزود: امام خمینی ره با برگزاری رفراندوم اعتماد واقعی به مردم را ثابت کرد و نشان داد که جمهوری اسلامی براساس خواسته مردم و برپایه نظر و آرای مردم شکل گرفته است
آیت الله حسینی همدانی افزود: جمهوری اسلامی با همه مشکلات و کارشکنی‌های که در ۴۴ سال گذشته روبرو بوده است، اما با اعتماد به اراده و پشتکار دانشمندان جوان خود، پیروز و استوار ایستاده است و فتنه‌ها و دسیسه چینی‌های استکبار هیچ نتیجه‌ای نخواهد داشت.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=283862

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x