تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
0

تورهای طبیعت گردی رایگان در البرز فعال شد

  • کد خبر : 283697
  • 05 فروردین 1402 - 15:42

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز اعلام کرد: تورهای رایگان برای بازدید مردم از عرصه های طبیعی و تاریخی در این استان فعال شد.

یحیی دارایی روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت : این تورها با مشارکت سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج با هدف معرفی جاذبه های طبیعی و تاریخی تا پایان نوروز ۱۴۰۲ فعال است .
وی ادامه داد: علاقه مندان به طبیعت و عرصه های تاریخی می توانند برای استفاده از این تورها با شرکت گردشگری یاران به شماره تلفن ۰۲۶۳۲۸۲۶۰۵۱، شرکت گردشگری البرزمن ۰۲۶۳۴۱۰۴، شرکت گردشگری پرواز نقره ای ۰۲۶۳۴۱۰۰ و شرکت گردشگری چرخ و فلک ۰۲۶۳۳۱۴۸ در استان البرز تماس برقرار کنند.
دارایی گفت : این تورها آماده خدمات دهی به علاقه مندان به البرز گردی هستند و گردشگران از جاذبه های طبیعی و تاریخی تمام هفت شهرستان تابعه استان البرز دیدن خواهند کرد.
سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز با اشاره به اینکه این تورها با حفظ پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود، گفت: مسیرهای مختلف گردشگری استان از جمله اشتهارد، هشتگرد، نظرآباد، کردان، برغان و امثال آن با هدف معرفی جاذبه‌های گردشگری استان البرز و آشناسازی ساکنان البرز و مهمانان نوروزی تعیین شده است.
دارایی تاکید کرد: در این تورها تنها هزینه هزینه بیمه از گردشگران دریافت می‌شود و علاقه‌مندان برای شرکت در این تورها و ثبت نام می‌توانند از طریق شماره تلفن های یاد شده با شرکت‌های خدمات مسافرتی گردشگری مجری ارتباط برقرار کنند.
استان البرز بیش از ۵۵۰ اثر تاریخی و طبیعی دارد که حدود ۳۵۰ اثر آنها ثبت ملی شده است.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=283697

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x