تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

پایان دادگاه عاملان حمله تروریستی به حرم شاهچراغ

  • کد خبر : 283636
  • 25 اسفند 1401 - 22:05
پایان دادگاه عاملان حمله تروریستی به حرم شاهچراغ

رئیس کل دادگستری استان فارس با اشاره به اتمام دادگاه رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، از صدور رأی بدوی تا قبل از پایان سال خبر داد.

به گزارش کمال مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی گفت: با توجه به اخذ آخرین دفاع از متهمین در دهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات عاملین مشارکت در حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) در شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی شیراز، رأی دادگاه در مهلت قانونی مطابق ماده ۴۰۴ قانون آئین دادرسی کیفری و پیش از اتمام سال صادر می‌شود.

موسوی با بیان اینکه رسیدگی به این پرونده در ۱۰ جلسه در شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی شیراز با حضور تمام متهمین، وکلای مدافع آنان و شکات پرونده برگزار شد، گفت: روند رسیدگی به این پرونده حساس از هجدهم بهمن ماه آغاز شد.

وی با بیان اینکه هر ۵ متهم پرونده مذکور از اتباع بیگانه و عضو گروه تروریستی داعش هستند، گفت: کلیه متهمان از حق داشتن وکیل برخوردار بودند و با توجه به عجز آنان از معرفی وکیل تعیینی، وکلای تسخیری مسئولیت دفاع از آنان را برعهده داشتند و در مقاطع زمانی مختلف با متهمین ملاقات داشتند.

رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه تعداد دیگری از متهمین مرتبط با این پرونده که رسیدگی به اتهامات آنان قرار بود در استان تهران و سایر استان‌ها انجام شود با عدم صلاحیت به دادگاه انقلاب اسلامی شیراز واگذار شد گفت: پیش از این نیز دو تن از این متهمان در جریان رسیدگی به پرونده به عنوان مطلع در دادگاه حاضر و اظهارات آنان اخذ شد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=283636

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x