تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

دستیار رییس‌جمهور: مردم مانع رانت در ادارات شوند

  • کد خبر : 283632
  • 25 اسفند 1401 - 22:05
دستیار رییس‌جمهور: مردم مانع رانت در ادارات شوند

دستیار رئیس‌ جمهور در امر مردمی‌سازی دولت گفت: با واگذاری امور به مردم و اجرای تصمیمات به موقع، مردم مانع ایجاد رانت در ادارات می‌شوند.

به گزارش کمال مهر، سید احمد عبودتیان عصر پنجشنبه در جلسه با فرمانداران و مدیران جوان گام دوم انقلاب در استانداری و دستگاه های اجرایی لرستان با تاکید بر اینکه ما باید تلاش کنیم کارها را به مردم بسپاریم، اظهار کرد: اگر کارها را به عهده مردم بگذاریم، مردم بهترین تصمیم ها را خواهند گرفت و خودشان مراقب هستند که رانتی در دستگاه ها ایجاد نشود.

وی با بیان اینکه وقتی ما تصدی بر مردم کنیم، فرد را از حق طبیعی خود محروم می کنیم، افزود: تاکید مقام معظم رهبری بر استفاده از ظرفیت جوانان در کارها این است که جوان منفعت مادی خود را در نظر نمی گیرد و بی محابا در امور پیش می رود.

دستیار رئیس‌ جمهور در امر مردمی‌سازی دولت با تاکید بر اینکه نظام های بروکراتیک در حال فلج کردن کشور است، عنوان کرد: ‌ما باید اقشار مختلف مردم را در تمامی حوزه هایی که تخصص دارند پای کار آورده و آنها را به رسمیت بشناسیم.

وی افزود: دستاوردهایی که دولت طی این مدت داشته و زیرساخت هایی که ایجاد شده یا تسهیلاتی که پرداخت شده است باید با یک بیان قوی روایت شوند تا مردم در جریان امور قرار بگیرند.

عبودتیان با اشاره به تاکید رییس جمهور بر حضور جریان نخبگانی در قالب اتاق های اندیشه ورزی در کنار هر مسئول ارشد شهرستانی، بیان کرد: خوشبختانه عزم خوبی در استان لرستان برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب ایجاد شده است و از نشانه های روشن این عزم انتصاب مدیران جوانی است که دانش فنی کار را نیز دارند.

وی ادامه داد: دولت در استان لرستان این عزم را دارد که هم از تجربه بزرگترها استفاده کند و هم با همت، شجاعت و پرکاری جوانترها کار را جلو ببرد.

دستیار رئیس‌ جمهور در امر مردمی‌سازی دولت همچنین گفت: باید جوانان دیگری هم به کمک مدیران جوان بیایند تا شعار اصلی دولت سیزدهم که بحث مردمی سازی است تحقق یابد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=283632

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x