تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
0

آنچلوتی: دوست ندارم به میلان برخورد کنیم

  • کد خبر : 283597
  • 25 اسفند 1401 - 2:48
آنچلوتی: دوست ندارم به میلان برخورد کنیم

کارلو آنچلوتی، مربی رئال، پس از صعود تیمش به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان گفت که دوست ندارد در این مرحله به میلان برخورد کنند.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

به نقل از “ورزش سه”، رئال مادرید امشب توانست با برتری ۱-۰ برابر لیورپول و در مجموع پیروزی ۶-۲ راهی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شود. تک گل رئال را کریم بنزما به ثمر رساند.

1832637

کارلو آنچلوتی در نشست خبری پس از بازی گفت:«فکر می کنم هم خوب بازی کردیم و هم بازی را به بهترین شکل مدیریت کردیم. عقب ننشستیم و دفاع نکردیم و از همان ابتدا سعی داشتیم توپ و میدان را در اختیار بگیریم. هم در دفاع و هم در حمله منسجم بودیم و شانس های زیادی برای گلزنی خلق کردیم. بازی را به سمتی بردیم که دوست داشتیم.»

کارلتو ادامه داد:«پرس از جلوی ما لیورپول را اذیت کرد. کروس و مودریچ مثل همیشه در چنین بازی هایی عالی بودند و به خوبی توانستند به مهاجمان توپ برسانند. هر دو نیز به خوبی رابط بین خط دفاعی و حمله بودند.»

تعویض های دیرهنگام:«تیم خوب بازی می کرد و نیازی به تغییر فوری نبود. تعویضی ها را برای دقایق پایانی می خواستم. تیم هرگز تمرکزش را از دست نداد و خطر نکردیم. حس نکردم نیاز به تعویض زودهنگام داریم.»

بهترین بازیکن تیم:«همه خوب بودند. با توجه به برتری ۲-۵ بازی رفت این بازی می توانست یک تله ذهنی باشد ولی ما اسیر نشدیم. ما هرگز دفاع نکردیم و به دنبال زدن گل های بیشتر بودیم.»

پخش سرود معروف لیورپول قبل از بازی:«حرکت فوق العاده ای بود و از آن خبر نداشتم. لیورپول باشگاهی بسیار باشخصیت و هویت بالاست و در بازی رفت یادمان است که به خاطر درگذشت آمانسیو چه کار قشنگی انجام دادند.»

صحبت با کلوپ:«قبل از بازی در مورد پنالتی سیتی برابر لایپزیش حرف زدیم که اصلا پنالتی نبود. آن برخورد به دست را چطور پنالتی گرفتند؟ این فوتبال نیست.»

برخورد احتمالی با میلان در یک چهارم نهایی:«دوست دارم با میلان در فینال برخورد کنیم نه در یک چهارم نهایی.»

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=283597

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x