تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
1

آنچلوتی، حالا ال‌کلاسیکو را ببر!

  • کد خبر : 283584
  • 25 اسفند 1401 - 2:47
آنچلوتی، حالا ال‌کلاسیکو را ببر!

تیم فوتبال رئال مادرید در یکی از آرام ترین روزهای این فصل توانست به سادگی از سد لیورپول بگذرد تا خودش را آماده دیدار برگشت مقابل بارسلونا کند.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

به نقل از ورزش سه، نتیجه دیدار رفت آنقدر مطمئن بود که آنچلوتی به علاوه تمام هواداران رئال مادرید  کمتر از هر زمانی استرس کشیدند و تا پایان بازی با خیالی راحت به تماشای بازی مقابل لیورپول نشستند و از برد تیمشان لذت بردند. لیورپولی که بیش از هر زمانی بی آزار و کم رمق بود.

شکل و فرم لیورپول امشب هیچ نمادی از صحبت های یورگن کلوپ و سایر بازیکنان پیش از بازی نداشت و آنها بی انگیزه تر از هر زمانی به نوعی در سانتیاگو برنابئو فقط راه رفتند و باختند. این در حالی بود که قبل از بازی پیروزی ۷ بر صفر مقابل منچستر تاحدی هواداران را تحت تاثیر قرار داده بود.

افت فاحش برخی از بازیکنان این تیم به حدی عجیب است که شاید شبیهش را در کمتر تیمی تا به حال شاهد بودیم و به نظر می رسد این نمایش پایان یک عصر طلایی برای پر افتخار ترین تیم انگلیسی در تاریخ جام باشگاه‌های اروپا به رهبری یکی از کاریزماتیک ترین مربیان فوتبالِ نوین یعنی یورگن کلوپ بود.

1832317

اما بالعکس این برد بسیار آسان برای لوس بلانکوس تازه شروع یک راه پر ماجرا است. آنها هنوز در سه جام دیگر شانس قهرمانی دارند، هرچند در لالیگا فاصله امتیازات با رقیب دیرینه به ۹ امتیاز رسیده باشد.

در واقع بهترین کلید واژه برای برد امشب مادرید همان همیشگی است. جایی که زوج بی نظیر وینیسیوس و کریم بنزما باز هم توانست مثل دیدار رفت سرنوشت بازی را رقم بزند و هواداران رئال امیدوار به ادامه فصل روانه خانه هایشان شوند.

ستاره برزیلی رئال در نیمه دوم  در دقیقه ۷۸ با یک پاس گل عجیب و غریب مرد سال جهان را با چهارچوب خالی مواجه کرد، تا او نیز با یک بغل پای ساده آلیسون را این بار مغلوب کند. گلری که در دو نوبت قبلی به بهترین شکل ممکن موفق شده مهاجمان مادریدی را ناکام بگذارد و بهترین بازیکن تیمش بود.

تکرار دیدار آخرین فینال جام باشگاه‌های اروپا بدون این که هیچ نشانی از آن دیدار حساس داشته باشد با برتری ۶ بر ۲ در مجموع رفت و برگشت به پایان رسید تا کلوپ تمام تمرکز خودش را معطوف به رقابت های لیگ انگلیس کند، هرچند در آن رقابت‌ها نیز برای حضور در جمع ۴ تیم برتر و در نهایت راهیابی به جام باشگاه‌های اروپا کار بسیار سختی را در پیش رو دارد.

1828987

رئال مادرید پس از این دیدار باید هر چه سریعتر خودش برای دیدار برگشت جام حذفی مقابل بارسلونا در ورزشگاه اسپاتیفای نیوکمپ آماده کند. دیداری که از هر جهت هیچ شباهتی به بازی امشب نخواهد داشت.

آنها در حالی به مصاف شاگردان ژاوی می روند که دیدار رفت را با یک گل واگذار کردند و در صورت عدم پیروزی در این دیدار این جام را هم به بارسا واگذار می‌کنند و این همان دلیلی است که طی چند روز گذشته باعث شده  صحبتهایی مبنی بر  اخراج کارلو آنچلوتی از تیم محبوبش شنیده شود.

کارلتو هرچقدر در جام باشگاه‌های اروپا بتواند همراه با این تیم پر افتخار پیشروی کند، باید در اسپانیا نیز بتوانند مچ بارسایی ها را بخواباند وگرنه چاره ای جز خداحافظی با آفتاب دل انگیز شهر مادرید باقی نمی‌ماند، همان سرنوشتی که موجب اخراج سرمربیان بزرگی مثل یوپ هاینکس و دل بوسکه شد.

او مانیفست این باشگاه را بهتر از هر کسی می‌داند، پس باید طی روزهای آتی ببنیم چه نقشه ای برای ادامه روزهای شیرینش با رئال مادرید در سر دارد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=283584

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x