تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

پروژه کنار گذر شمالی کرج از رکود خارج شد

  • کد خبر : 283322
  • 17 اسفند 1401 - 8:02

مدیر عامل شرکت احداث کنارگذر شمالی کرج گفت: با تلاش های انجام شده توسط شرکت احداث و با حمایت های مدیریت شهری و کشوری، این پروژه از رکود خارج ‌شده است.

به گزارش ایرنا، ابوالفضل رحمانی روز سه شنبه در بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز از پروژه کنارگذر شمالی کرج افزود: در حال حاضر تقاطع انتهای آزادراه همت در مرحله انتخاب پیمانکار است و در پل بزرگ B1 قالبهای عرشه بزودی به کارگاه حمل خواهد شد.
وی بیان کرد: همچنین به منظور بهره مندی شهروندان کرج از مواهب پروژه ، تلاش می شود بخشی از مسیر برای بهره برداری شهروندان ظرف ماههای آینده آماده و تحویل شود.
 
 

 
پیشرفت قابل توجه پروژه های البرز در دولت سیزدهم
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز با اشاره به پیشرفت قابل توجه پروژها در دولت سیزدهم گفت: بر اساس بررسی ها پیشرفت های خوبی در روند اجرایی پروژه های دانش بنیان پارک علم وفناوری، بیمارستانهای نیمه کاره از جمله بیمارستان سیدالشهدا کرج، تصفیه خانه آب و فاضلاب شهرک صنعتی اشتهارد و بیمارستان فردیس شاهد بودیم.
احمد افضلی اظهار کرد: در بحث قطار شهری نیز تا سه ماه آینده ایستگاه رجایی شهر راه اندازی شده و درصدد هستیم یکساله به میدان شهید سلطانی و خط پنج مترو متصل شویم.
وی گفت: پنج بیمارستان در قالب پروژه های اجرایی داریم که تا هفته دولت یا دهه فجر سال آینده بهره برداری می رسد.
افضلی افزود: همچنین تعداد قابل توجهی مدرسه مهر سال آینده تحویل می شود.
قطار شهری کرج اکنون روزهای سه شنبه و یکشنبه از ساعت ۱۱ تا ۱۳ سرویس دهی آزمایشی با یک قطار دارد .
قرار است ۱۰ رام قطار که هفت رام آن مدت دار است تحویل قطار شهری کرج شود.
بزرگراه شمالی کرج به طول ۱۷.۵ کیلومتر عملیات اجرایی آن از تیرماه سال ۹۵ آغاز شده و اکنون حدود ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. این بزرگراه، آزاد راه شهید همت در شرق کرج را به آزاد راه کرج – قزوین در غرب کرج متصل می کند و موجب روان سازی ترافیک در آزاد راه های استان البرز می شود.
 
 
کمال مهر

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=283322

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x