تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
0

آغاز به کار نمایشگاه بهاره در البرز

  • کد خبر : 283319
  • 17 اسفند 1401 - 8:01

رییس اتاق اصناف مرکز استان البرز از آغاز بکار نمایشگاه بهاره در شهرستان کرج این استان خبر داد.

بهروز حصاری روز سه شنبه در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: اولین نمایشگاه بهاره در سالن شهید سبحانی میدان سپاه کرج آغاز به کار کرده و فعالیت نمایشگاه دوم هم که در محدوده فرودگاه پیام است، از فردا (چهارشنبه) آغاز می‌شود.
وی افزود: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی بر میزان فروش واحدهای صنفی تاثیرگذار است و برای اینکه همه شهروندان بتوانند نیاز خود را در آستانه نوروز تامین کنند، این نمایشگاه‌ها دایر شده است.
حصاری خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه‌ها به دلیل حذف واسطه ها و به خاطر اینکه اغلب غرفه داران تولیدکننده هستند، مایحتاجی که عرضه می‌شود حداقل ۲۰ درصد ارزان تر از واحدهای صنفی است.
وی با اشاره به نگرانی مردم در خصوص کیفیت اجناسی که در نمایشگاه‌های بهاره عرضه می‌شود، گفت: قبل از تحویل غرفه به بهره برداران، کیفیت کالایی که عرضه می‌شود توسط اعضای کمیته‌ای که با همین هدف تشکیل می‌شود، ارزیابی می‌شود.
حصاری با اشاره به وضعیت عرضه گوشت و مرغ گفت: با هماهنگی جهاد کشاورزی گوشت منجمد به قیمت ۱۵۰ هزار تومان و مرغ منجمد هم با قیمت ۴۳ هزارو ۵۰۰ و برنج هم به قیمت هر کیلو ۳۵ هزار تومان در حال عرضه است و کمبودی در این خصوص احساس نمی‌شود.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=283319

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x