تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

چهره سارقان منازل و لوازم خودرو کرج را شناسایی کنید

  • کد خبر : 282990
  • 07 اسفند 1401 - 10:52

رییس پلیس آگاهی البرز با انتشار بدون پوشش تصاویر سارقان منازل و لوازم خودرو از شهروندان کرج خواست چنانچه توسط این اشخاص مورد سرقت قرار گرفته اند، برای تشکیل پرونده و پیگیری موضوع به پلیس آگاهی استان البرز مراجعه کنند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد نادربیگی اظهار کرد : به دنبال وقوع تعدادی سرقت منزل و لوازم خودرو توسط چند سارق حرفه ای در سطح استان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت که در این رابطه ۶ متهم شناسایی و دستگیر شدند.
وی با بیان اینکه تحقیقات در خصوص این پرونده ادامه دارد، اعلام کرد: با دستور دادیار شعبه ۱۵ دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۳ کرج، تصاویر متهمان به صورت بدون پوشش منتشر می گردد تا چنانچه شهروندانی که توسط این سارقان مورد سرقت قرار گرفته اند برای پیگیری موضوع و تشکیل پرونده به پلیس آگاهی استان البرز واقع در میدان طالقانی- بلوار تعاون- ساختمان پلیس آگاهی اداره مبارزه با سرقت مراجعه کنند.
 

 
طرح مبارزه با سرقت با تاکید و اهتمام جدی مدیریت جدید فراجا بهمن ماه امسال در تعدادی از استانهای کشور از جمله البرز آغاز شده است.

۳ ۱ رای
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=282990

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x