تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
1

سطح معیشت خانواده نیروهای مسلح و ایثارگران ۱۰ برابر ارتقاء یافت

  • کد خبر : 282550
  • 19 بهمن 1401 - 16:04

جانشین سازمان اتکا به خدمات متنوع این سازمان در حوزه معیشت خانواده ها اشاره کرد و گفت: با دستور فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر ارتقای معیشت خانواده ها، سطح معیشت خانواده نیروهای مسلح و ایثارگران ۱۰ برابر نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ حسنعلی حبیبی روز سه شنبه در حاشیه دهمین یادواره ۱۳۸ شهید سازمان اتکا که در سالن بهشت آرامستان بهشت سکینه کرج برگزار شد، افزود: سازمان اتکا به واسطه وظیفه ذاتی خود که پشتیبانی از خانواده نیروهای مسلح، ایثارگران، جانبازان و خانواده شهدا است، خدمات متنوعی دارد به طوریکه در حوزه معیشت خانواده ها از سال گذشته تلاش های بسیاری صورت گرفته است.
وی اظهار داشت: خدمات فروش اقساطی و فروش های اعتباری و معیشت خانواده ها موضوعاتی است که در سازمان اتکا در اولویت قرار داده ایم ولی با تاکید فرمانده معظم کل قوا و رییس ستاد کل نیروهای مسلح و وزیر دفاع برنامه پنج ساله ای برای این سازمان تدارک دیده شده که افق معیشت کامل خانواده نیروهای مسلح در این برنامه گنجانده شده است.
وی گفت: دانش بنیانی و اشتغال آفرینی سرفصل این برنامه هاست که در سازمان اتکا در اولویت قرار داده ایم ضمن اینکه توسعه کسب وکارها با استفاده از ظرفیت مردم پایه از دیگر این برنامه هاست.
 

 
حبیبی با بیان اینکه این سازمان نمی خواهد کار مردم را انجام دهد بلکه با دست مردم و با اشتغالزایی بین مردم بهترین خدمات را انجام دهد، افزود: توسعه ظرفیت فروشگاهی و کارخانجات متعلق به این سازمان در اولویت سازمان اتکا قرار دارد .
وی اظهار کرد: به خصوص در حوزه اقلام اساسی که کشور در تنظیم بازار ممکن است با نوساناتی مواجه باشد سازمان اتکا در کنار و همراه با دولت به خصوص در حوزه روغن و گوشت و سایر کالاهای اساسی در کنار دولت هستیم و ظرفیت های خود را در تنظیم بازار به کمک دولت می آوریم.
جانشین سازمان اتکا در ادامه به جانفشانی ها و ایثارگری های شهدا اشاره کرد و گفت: شهدا تمام امید ما هستند و ما تمام این انقلاب را بعد از ۴۴ سال استقامت و پایداری در مقابل تمام تهدیدات دشمنی مدیون بزرگمردی های شهدا هستیم که با اهدای خون و جان خود این درخت را آبیاری کردند و امروز به قدری این درخت انقلاب تنومند شده که هیچ دشمنی نمی تواند گوشه چشمی به این انقلاب داشته باشند.
وی افزود: این شهدا خودشان راهشان را انتخاب کردند و می دانستند در این مسیر شهید می شوند ولی ادامه دادند و شهدا نهایت عاشقی وکمال را در حق این جامعه ادا کردند که بهترین نوع عاشقی اهدای خون در مقام قرب الی الله است که روزی این شهدا بود.
امیر حبیبی تصریح کرد: در اتکا خدمت رسانی به ایثاگران و مدافعان نظم و امنیت جامعه اسلامی را داریم ولی مهمترین افتخار ما این شهدا هستند که برای ما همچون یک نگین می درخشند و مایه مباهات ما شده اند.
دهمین یادواره ۱۳۸ شهید سازمان اتکا با حضور ۵۵ خانواده شهید این سازمان برگزار شد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=282550

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x