تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

سهمیه آرد نانوایان غیر فعال البرز به سایر واحدها تعلق می گیرد

  • کد خبر : 282549
  • 19 بهمن 1401 - 16:03

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز گفت: نانوایانی که به اندازه کافی پخت نمی کنند، مشمول اصلاح و کسر سهمیه شده و این سهمیه به سایر نانوایان فعال تعلق خواهد گرفت.

به گزارش کمال مهر، سیف الله اسداللهی روز چهارشنبه در نشست با خبرنگاران تاکید کرد: در اجرای طرح هوشمند سازی، رفتار نانوایان، نحوه مصرف سهمیه آرد و میزان فروش نان به صورت دقیق قابل رصد و پیگیری است.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز گفت: با توجه به افزایش هزینه های تولید نان در خبازی ها و بالا رفتن قیمت تمام شده آن و از آنجایی که دولت تصمیم ندارد قیمت نان را به هیچ وجه افزایش دهد مقرر شد میزان یارانه دولتی تخصیص یافته به نانوایان به ۲ برابر افزایش یافته و پرداخت شود.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز بیان کرد: دولت تصمیم ندارد قیمت نان را افزایش دهد بنابراین میزان یارانه دولتی تخصیص یافته به نانوایان به ۲ برابر افزایش و پرداخت شد.
وی اضافه کرد: یکی از برنامه های تشویقی دولت آن است که واحد نانوایی به میزان ۳۰ درصد تعداد نان فروش رفته را از دولت تشویقی دریافت کند و این مبالغ با هدف کمک به نانوایان برای پوشش هزینه های پخت نان و حمایت از معیشت مردم شریف ایران با ثابت نگه داشتن قیمت نان، پرداخت می شود.
اسداللهی تاکید کرد: گشت های نظارت باید کنترل بیشتری بر روند توزیع آرد و پخت نان داشته باشند و برخورد قاطع با متخلفان را در دستور کار خود قرار دهند.
استان البرز حدود سه هزار واحد نانوایی دارد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=282549

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x