تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

این تیم جوان بوی صعود می‌دهد (عکس)

  • کد خبر : 282529
  • 19 بهمن 1401 - 10:26
این تیم جوان بوی صعود می‌دهد (عکس)

تمرینات روزهای پایانی تیم جوانان ایران اینروزها در کمپ تیم های ملی دنبال می شود و صمد مرفاوی آخرین توصیه های فنی را به شاگردانش یادآور می شود.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

به نقل از “ورزش سه”، ۴ اسفند آخرین اردوی تیم جوانان ایران در کمپ تیم های ملی به پایان می رسد و صمد مرفاوی و دستیارانش درکادر فنی این تیم بالاجبار روی نام ۷ بازیکن قلم قرمز می کشند تا تیم در نهایت با ۲۳ بازیکن راهی تاشکند محل برگزاری مسابقات جام ملت های آسیا و انتخابی جام جهانی شوند.

تیم جوانان ایران در مرحله گروهی بازی ها با تیم های ویتنام، قطر و استرالیا همگروه است ودر صورت صعود از این گروه به عنوان تیم اول یا دوم و در ادامه پیروزی در اولین بازی حذفی به عنوان یکی از چهار نماینده فوتبال آسیا به جام جهانی زیر ۲۰ سال در سال ۲۰۲۳ صعود خواهد کرد.

1799717

این تیم ساخته و پرداخته استعداد یابی از بیش از ۱۰ هزار بازیکن توسط کمیته جوانان و بیش از یک سال تلاش از سوی کادر فنی و در راس آن صمد مرفاوی است. تیمی که بازی های مقدماتی جام ملت ها در شهر بیشکک را با موفقیت پشت سر گذاشت و حالا در تلاش برای دست یابی به یک موفقیت بزرگ است. صعود به جام جهانی جوانان. اتفاقی که آخرین بار در سال ۲۰۱۶ برای تیم جوانان رخ داد و این تیم با کسب عنوان سومی در بحرین به عنوان یکی از چهار نماینده فوتبال آسیا به جام جهانی جوانان در سال ۲۰۱۷ صعود کرد. تیمی که نفراتش را بازیکنان نام آشنایی چون مهدی قایدی – رضا شکاری- امید نورافکن – عارف آغاسی – نیما میرزازاد و… تشکیل می دادند.

1799718

از تیم صمد مرفاوی همانند تیم امیر حسین پیروانی بوی صعود به مشام می رسد. تلاش های این تیم برای رسیدن به یک موفقیت بزرگ جدا از بازی های مقدماتی در بازی های دوستانه هم مشهود بوده است. اتفاقی که به طور حتم نه تنها برای این جوانان بلکه برای فوتبال باشگاهی و ملی هم یک اتفاق خوب است و می تواند به حضور استعدادهای ایرانی در تیم های اروپایی منجر شود و از همه مهمتر یک پشتوانه سازی خوب برای تیم ملی صورت خواهد گرفت.

1799719

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=282529

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x