تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

دستگیری ربایندگان یک تبعه خارجی در البرز

  • کد خبر : 282427
  • 17 بهمن 1401 - 21:36

رییس پلیس آگاهی البرز گفت: آدم ربایانی که به دلیل اختلاف حساب مالی اقدام به ربودن یک تبعه خارجی کرده بودند، توسط پلیس آگاهی دستگیر و گروگان نزد خانواده اش بازگشت.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد نادربیگی اظهار کرد: در پی اعلام ربایش یک تبعه خارجی یکی از کشورهای همسایه به دلیل اختلاف حساب، بررسی موضوع به کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: بررسی‌های اولیه حاکی از این بود اشخاصی که به دلیل اختلاف حساب مالی اقدام به ربودن فردی ۴۴ ساله از اتباع خارجی یکی از کشورهای همسایه کرده و با ارسال فیلم های تهدید آمیز در قبال آزادی او مبلغ چهار میلیارد تومان درخواست کرده بودند.
نادربیگی اضافه کرد: بلافاصله با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی هویت متهمان پرونده شناسایی و با بهره گیری از ترفندهای پلیسی و ابلاغ عواقب جرم گروگانگیری به متهمان، در نهایت نامبردگان با اطلاع از ورود پلیس به موضوع، در کمتر از ۲۴ ساعت گروگان را آزاد که وی به نزد خانواده اش بازگشت.
وی با اشاره به اینکه با تلاش های شبانه روزی سه متهم در این خصوص دستگیر شدند، گفت: تحقیقات در رابطه با این پرونده همچنان ادامه دارد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=282427

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x