تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

کلاهبرداری ۱۰ میلیارد ریالی به بهانه وام در چهارباغ

  • کد خبر : 282399
  • 16 بهمن 1401 - 23:26

جانشین فرماندهی انتظامی البرز گفت: شخصی که با بهانه پرداخت وام به آشنایان خود اقدام به کلاهبرداری ۱۰ میلیارد ریالی کرده بود، توسط پلیس آگاهی شهرستان چهارباغ شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ محمد معظمی گودرزی افزود: در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری با بهانه پرداخت وام قرض الحسنه، به پلیس آگاهی شهرستان چهارباغ، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.
وی افزود: بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که شخصی با چرب زبانی و روش های متقلبانه اطرافیان و آشنایان خود را به بهانه پرداخت وام یک میلیارد ریالی اغوا و پس از دریافت ۵۰۰ میلیون ریال از هر شخص، متواری شده و پاسخگوی نامبردگان نبوده است.
جانشین فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: به رغم حرفه ای عمل کردن متهم و نگذاشتن هیچ گونه ردی از خود، با این وجود کارآگاهان با تلاش‌های بی‌وقفه و به کارگیری اقدامات پلیسی و اطلاعاتی مخفیگاه متهم را در شهرستان ساوجبلاغ شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه نامبرده را دستگیر کردند.
معظمی گودرزی با اشاره به اعتراف متهم به ۱۷ فقره کلاهبرداری به ارزش ۱۰ میلیارد ریال گفت: تمام مالباختگان پرونده شناسایی و به همراه متهم برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
وی به مردم توصیه کرد تا از اطمینان بی مورد به افراد ناشناس خودداری کرده و در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=282399

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x