تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
1

جلوگیری از تعطیلی ۱۰ واحد تولیدی با ورود دادگستری‌ البرز

  • کد خبر : 282396
  • 16 بهمن 1401 - 23:25

رییس کل دادگستری البرز اعلام کرد: ۱۰ واحد تولیدی و صنعتی دارای مشکلات مختلف امسال با ورود دستگاه قضایی به فعالیت کاری خود ادامه دادند ضمن آنکه چهارو۹۰۰ شغل ایجاد و تثبیت شد.

به گزارش دادگستری البرز ، حسین فاضلی هریکندی اظهار کرد : یکی از محورهای مورد تاکید رییس قوه قضائیه حمایت از واحدهای تولیدی و ممانعت از تعطیلی آن‌ها و حفظ اشتغال نیروهای شاغل حتی در شرایطی که پرونده واحد تولیدی در حال رسیدگی در مراجع قضایی است.
وی اضافه کرد: تشکیل بانک اطلاعاتی بنگاه های اقتصادی این استان و همچنین شرکت های دانش بنیان به صورت تفکیک شده یکی از گام های اولیه مهم بوده است.
وی افزود: مشکلات واحدهای تولیدی استان نشان می دهد که ۳۵ درصد به جهت طرح پرونده از سوی اشخاص حقیقی و حقوقی در مراجع قضایی، ۲۰ درصد مرتبط با بانک ها، ۱۳ درصد جهاد کشاورزی، پنج درصد شهرک های صنعتی، چهار درصد شهرداری ها، یک درصد ورشکستگی و ۲۱ درصد مرتبط با سایر سازمان‌ها بوده است.
رییس کل دادگستری استان البرز با اشاره به اینکه اکنون در ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی استان البرز پرونده ۱۰۳ واحد تولیدی در دست بررسی و اقدام است تاکید کرد: از ابتدای سال تاکنون، حمایت های قضایی انجام شده منجر به ممانعت از تعطیلی ۱۰ واحد تولیدی و حفظ اشتغال بیش از ٢ هزارو۵٠٠ نفر و ایجاد اشتغال برای بیش ٢ هزارو ۴٠٠ نفر شده است.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=282396

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x