تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
1

امام جمعه ساوجبلاغ: توهین دشمنان به مقدسات از روی ترس است

  • کد خبر : 282395
  • 16 بهمن 1401 - 23:24

امام جمعه ساوجبلاغ گفت: اگر امروز دشمنان به مقدسات ما توهین می کنند به علت ترس و بغضشان است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام روح الله مختاری روز یکشنبه در سلسله نشست های جهاد تبیین به مناسبت ایام الله دهه فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در نمازخانه اداره کل آموزش و پرورش استان البرز برگزار شد، افزود: ۴۳ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران می گذرد و اکنون قدرت انقلاب اسلامی به یک قدرت تاثیر گذار تبدیل شده است.
وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران اسلامی اکنون به جهان صادر شده است و این لطفی الهی به واسطه داشتن نعمت ولایت فقیه است.
امام جمعه ساوجبلاغ با اشاره به اینکه ۴۳ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران می گذرد، یادآورشد: انقلاب اسلامی در بین مسلمانان گسترش یافته و به جبهه مقاومت تبدیل شده است.
مختاری تصریح کرد: سراسر دنیا را منطق انقلاب اسلامی گرفته است و شیعه و اسلام از مهجوریت درآمده است.
وی ضافه کرد: انقلاب اسلامی با پشتوانه مردم وایستادن در پای آرمانشان به مرحله مقاومت رسید به گونه ای که به الگویی برای آزادیخواهان جهان تبدیل شده است.
مختاری، عالمگیر شدن انقلاب و اسلام را حاصل مقاومت و بصیرت ملت ایران دانست و عنوان کرد: پرچم شیعه امروز در جان بلند است.
امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ اظهارکرد: نعمت ولایت فقیه آرزوی دیرینه مردم در کشورهایی است که مورد ظلم و ستم قرار می گیرند و به دنبال پشرفت هستند.
وی برکات معنوی و مادی انقلاب اسلامی در ایران را بی شمار ذکر کرد و یادآورشد: باید پیشرفت های کشور در عرصه های مختلف از جمله علمی و صنایع را برای نوجوانان و جوانان بازگو کنیم تا با شناخت کامل و آگاهی تخریب دشمنان را تجزیه و تحلیل کنند.
مختاری بیان کرد: بیان دستاوردهایی چون پالایشگاه ستاره خلیج فارس موجب احساس غرور در نوجوان و جوان ایرانی می شود و با آگاهی از برکات انقلاب احساس غرور می کند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=282395

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x