تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

تمسخر شدید کلوپ: فردا صبح اخراجی!

  • کد خبر : 282384
  • 15 بهمن 1401 - 22:03

انگار که لیورپول از شیشه ساخته شده باشد؛ آنها در اولین تلاش حریف برای زدن ضربه شکسته شدند.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

ورزش سه: انگار که لیورپول از شیشه ساخته شده باشد؛ آنها در اولین تلاش حریف برای زدن ضربه شکسته شدند.

 فراتر از مصدومیت ویرجیل فن‌دایک و ابراهیم کوناته، قرمزها امروز نمایشی شوک‌آور در لیگ برتر داشتند. شکست سه بر صفر مقابل ولورهمپتون با دو گل زودهنگام در نیمه اول که از درزها و حفره‌های بسیار زیاد دفاعی آنها به ثمر رسید؛ در حالی که نه آلیسون بکر آن دروازه‌بان تسخیرناپذیر فصل گذشته است، نه بازیکنان جایگزین قلب دفاعی آن استحکام لازم را دارند. در خط جلو هم هیچ اثری از صلاح نابغه و نونیز امیدبخش نیست و وضعیت خط هافبک هم از همیشه خراب‌تر است.

در این بین، الکساندر آرنولد هم با اشتباهات گاه و بیگاه دفاعی به آشفتگی تیم کلوپ کمک می‌کند و حالا آنها ممکن است برای اولین بار در این سال‌ها به لیگ قهرمانان هم صعود نکنند.

تمسخر شدید کلوپ: فردا صبح اخراجی! ژوئل ماتیپ با نمایش ناامیدکننده نقش آول شکست سنگین لیورپول در ورزشگاه وولوز بود

امروز ولورهمپتون خیلی سریع بوی ضعف حریف خود را احساس کرد و با استفاده از یک روش دفاعی طولانی و استفاده از فضای پشت مدافعان لیورپول سه هیچ آنها را بلعید. شاگردان لوپتگی بدون ترس برای حمله به لیورپول وارد زمین شدند و قبل از اینکه یک ربع از بازی بگذرد، دو هیچ از حریف پیش افتادند.

یک نکته عجیب درباره لیورپول این است که آنها بیشترین گل خورده لیگ برتر انگلیس را تا قبل از دقیقه پنج دارند و قبل از دقیقه ۱۵ در همه مسابقات ۷ گل دریافت کردند؛ نکته‌ای که عدم تمرکز آنها را در آغاز مسابقات می‌رساند و این تیم را به رتبه دهم جدول هُل داده است؛ در حالی که آنها ۱۰ امتیاز از رتبه چهارم فاصله دارند و هنوز باید با تاتنهام، نیوکسل و … بازی کنند و تازه رئال مادرید در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا انتظارشان را می‌کشد؛ مسابقه‌ای که با این کیفیت می‌تواند بدل به کابوسی بزرگ برای یورگن کلوپ شود که امروز در کنار زمین مات و مبهوت نمایش شاگردانش را تماشا می‌کرد.

لیورپول در ۲۰ بازی گذشته لیگ برتر ۲۸ گل دریافت کرده که بیشتر از کل گل‌هایی است که در لیگ برتر گذشته(۲۶ گل) خورده بود؛ ضعفی که امروز خولن لوپتگی به خوبی از آن استفاده کرد.

تمسخر شدید کلوپ: فردا صبح اخراجی! صحنه‌ای که لیورپولی‌ها انتظار داشتند داور برایشان خطای هند پنالتی بگیرد

لوپتگی که امروز با چهره‌ای آرام و یک بازوبند سبز در کنار زمین تیمش را هدایت می‌کرد، با کسب ۱۰ امتیاز از ۱۸ امتیاز ممکن، ولوز را از منطقه سقوط خارج کرده است، در حالی که قبل از اینکه لیورپولی‌ها به عرق کردن بیفتند، تکه تکه شده بودند.

در دقیقه ۵ بازی هوانگ هی‌چان، مهاجم کره‌ای ضربه‌ای به توپ زد که پس از برخورد به پای ماتیپ و با دخالت الکساندر آرنولد وارد دروازه لیورپول شد. سپس نتیجه به دو هیچ تغییر کرد، در حالی که روی یک ارسال ضربه کرنر خاکپو، مهاجم لیورپول دفعی ضعیف انجام داد تا داوسون از فاصله‌ای نزدیک دوباره دروازه لیورپول را باز کند؛ یک فاجعه واقعی و شاید مضحک. همان زمانی که هواداران ولورهمپتون در ورزشگاه برای کلوپ دم گرفتند که: «فردا صبح اخراجی!»

تمسخر شدید کلوپ: فردا صبح اخراجی! تمسخر شدید کلوپ: فردا صبح اخراجی!

در ادامه لیورپول تلاش زیادی برای کاهش فاصله کرد؛ آنها با ضربات کیتا، داروین نونیز، محمد صلاح و … فرصت‌های خوبی برای گلزنی داشتند و حتی یکبار می‌توانستند با نظر داور به یک پنالتی دست پیدا کنند، اما برخورد توپ به دست مدافع ولوز خطای هند تشخیص داده نشد تا روبن نوس بازهم روی اشتباه جوئل ماتیپ که روز  فاجعه باری پشت سر می‌گذاشت، گل سوم را روی پاس آداما ترائوره بزند.

لیورپول در سال ۲۰۲۳ تیمی عجیب و غریب است. آنها در ۴ بازی لیگ سه بار شکست خوردند و ۹ گل دریافت کردند و تنها یک گل به ثمر رساندند. از جام حذفی اوت شدند و در همه تورنمنت‌ها فقط یک برد داشتند. این در حالی است که یک تقویم سخت(دربی مقابل اورتون و نیوکسل قبل از لیگ قهرمانان) و سپس بازی با رئال مادرید در پیش است و آنها همچنان با مصدومیت تعداد زیادی از ستارگان دست و پنجه نرم می‌کنند.

تمسخر شدید کلوپ: فردا صبح اخراجی! نوس با زدن گل سوم کار لیورپول را تمام کرد

فیرمینو، لوئیز دیاز، دیگو ژوتا، ابراهیم کوناته و فن‌دایک که غیبت‌شان به مرور کمر لیورپولِ کلوپ را شکسته و این تیم را به بدترین دوره خود با این سرمربی آلمانی هُل داده است؛ البته با وجود همه مشکلات، اعتبار کلوپ در این باشگاه همچنان نامحدود است، اما باید در نظر داشت که وضعیت به مرحله غیرقابل تحمل رسیده است.

کلوپ از سال ۲۰۱۵ بر سر کار است و به لطف شایستگی‌هایش ازجمله قهرمانی لیگ برتر در سال ۲۰۲۲ و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، برای قرمزها دست‌نیافتنی است و هواداران امیدوار هستند او بتواند با پیروزی مقابل اورتون که امروز آرسنال را شکست داد، دوباره به شرایط خوب گذشته بازگردند.

تمسخر شدید کلوپ: فردا صبح اخراجی! خولین لوپتگی کاندیدای سابق سرمربیگری ایران روزهای خوبی را در وولوز پشت سر می‌گذارد

 

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=282384

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x