تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
1

توقف خانگی پیکان؛ عنایتی با امتیاز از کرج رفت

  • کد خبر : 282367
  • 14 بهمن 1401 - 17:40

تیم فوتبال پیکان در دیدار مقابل تیم انتهای جدولی نفت مسجد سلیمان با تساوی بدون گل متوقف شد.

به گزارش ایرنا، در یکی از دیدارهای مهم این هفته لیگ برتر فوتبال، تیم فوتبال پیکان در ورزشگاه انقلاب کرج از ساعت ۱۵ پنجشنبه با قضاوت سعید رحیمی‌مقدم به مصاف نفت مسجد سلیمان رفت که این دیدار با تساوی بدون گل دو تیم خاتمه یافت.
در این دیدار پیکان دنبال این بود تا بتواند روند بردهایش را ادامه دهد و نفت مسجد سلیمان هم دنبال این بود تا بتواند با حضور رضا عنایتی شوک مثبتی را در تیم ایجاد کند و با امتیاز از کرج بازگردد.
با این حال تلاش هیچ یک از دو تیم برای گلزنی ثمری نداشت تا بازی با تساوی بدون گل خاتمه بیابد. مصدومیت سامان فلاح و میثم نقی‌زاده کاپیتان‌های دو تیم باعث شد تا این دو بازیکن در اواسط بازی زمین مسابقه را ترک کنند.
رشید مظاهری امروز اولین بازی‌اش را برای پیکان انجام داد و فرهاد مجد کرمانشاهی هم که به تازگی از پیکان جدا شده و به نفت پیوسته است امروز مقابل تیم سابق خود کارش را در ترکیب قرار گرفت.
پیکان با ۲۰ امتیاز در رده یازدهم جدول جای دارد و نفت هم با ۱۱ امتیاز همچنان قعرنشین است.
ترکیب پیکان:
رشید مظاهری، سامان فلاح (۲۵محمدعلی کاظمی)، بهروز نوروزی، میلاد بدرقه، علی رمضانی، امیر طاهر، رضا ثابت‌ایمانی، جواد آزاده (۴۶منصور باقری)، مهدی لطفی، شرزود تمیروف، ساسان حسینی.
ترکیب نفت مسجدسلیمان:
فرهاد مجد کرمانشاهی، علیرضا دغاغله، حسین شنانی، پیمان رنجبری، میثم نقی زاده (۳۳ عقیل کعبی)، مسلم مجدمی، حسین گودرزی، سینا عبدالهی، اسماعیل بابایی، امیرحسین کریمی، رضا دهقانی

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=282367

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x