تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
1

فاضلی: با اخراخ بیرانوند، آلومینیوم هم به ریخت

  • کد خبر : 282194
  • 12 بهمن 1401 - 20:19
فاضلی: با اخراخ بیرانوند، آلومینیوم هم به ریخت

مربی تیم فوتبال آلومینیوم به تمجید از عملکرد بازیکنان تیمش پرداخت.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

به نقل از “ورزش سه” وحید فاضلی پس از تساوی بدون گل پرسپولیس و آلومینیوم اراک،‌ با اشاره به اظهارنظرها پیرامون قضاوت مرتضی منصوریان اظهار داشت: بازی چشم‌نواز تیم ما در نیمه اول به خاطر اعتراض به داوری‌ها گم شده است؛ خواهش می‌کنم به این موضوع اشاره کنید. ما برنامه داشتیم و روی نقاط ضعف پرسپولیس کار کرده بودیم. موقعیت‌هایی روی دروازه این تیم به وجود و ضربات ایستگاهی به دست آوردیم.

وی با تمجید از عملکرد بازیکنان آلومینیوم اراک گفت: روی انتقال توپ و این مسئله که پرسپولیسی‌ها هنگام مالکیت میدان بسیار باز بازی می‌کنند، برنامه داشتیم. به این نکات اشاره کنید تا زحمت بچه‌های ما نادیده گرفته نشود. اخراج بیرانوند هم کاری برنامه‌ریزی شده پشت مدافعان پرسپولیس بود و ما خیلی تاکتیکی بازی کردیم.

مربی آلومینیوم اراک در این باره که مهدی رحمتی گفته بود شاگردانش در صورت اخراج نشدن علیرضا بیرانوند به پیروزی می‌رسید، گفت: تیم ما با این اخراج به‌هم ریخت و رحمتی درست می‌گفت. امروز وقتی سپاهان ۱۰ نفره بود، دو گل به گل‌گهر زد و شاید اخراج بیرانوند، بازیکنان ما را به حالت اشباع رساند.

فاضلی با بیان اینکه آلومینیوم نتوانست برنامه‌های خود برای را در زمین اجرا کند، گفت: بازیکنان جدید آلومینیوم زحمت زیادی کشیدند، اما هنوز با سایر نفرات هماهنگ نشده‌اند و ریتم تیم به این خاطر به‌هم ریخت.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=282194

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x