تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

فخرالدینی: بیرانوند باید دوبار اخراج می شد

  • کد خبر : 282172
  • 12 بهمن 1401 - 20:17
فخرالدینی: بیرانوند باید دوبار اخراج می شد

مدافع آلومینیوم می گوید از صحبت های بیرانوند تعجب کرده است.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

به نقل از “ورزش سه”، میلاد فخرالدینی در خصوص خطای علی بیرانوند که منجر به اخراج این گلر شد به خبرنگار ما گفت: خودتان زخمی شدن پایم را ببینید، شنیده‌ام که بیرانوند مدعی شده که این زخم مربوط به بازی امروز نمی‌شود. گفتن این حرف از علی بسیار بعید بود چون خودش زخمی شدن ساق پایم را دید، به نظرم داور باید دو کارت قرمز به او نشان می‌داد.

او در مورد اعتراض پرسپولیس به آفساید بودن این صحنه ادامه داد: در رختکن این فیلم این صحنه را دیدم، فکر می‌کنم با گولسیانی در یک خط قرار داشتیم و نمی‌توانست آفساید باشد، اما کارشناسان داوری می‌توانند نظر درست‌تری بدهند.

این بازیکن در رابطه با ۱۰ نفره شدن پرسپولیس و شرایط بازی عنوان کرد: در نیمه اول عملکرد فوق العاده  خوبی داشتیم اما در ادامه کمی عقب نشینی کردیم که این اتفاق به نظر من کاملا طبیعی بود. چون  آلومینیوم یک تیم جوان و با بودجه معمولی است و در مقابل تیم پرسپولیس که فکر می‌کنم ده برابر بودجه ما هزینه کرده، به میدان رفت. به هر حال عاقلانه بازی کردیم و امتیاز گرفتیم، امتیاز گرفتن از پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، اتفاق خوبی برای ما بود.

مدافع آلومینیوم در مورد صحبت‌های سید مهدی رحمتی که مدعی شد اگر پرسپولیس ۱۰ نفره نمی‌شد آلومینیوم هر سه امتیاز بازی را کسب می‌کرد اظهار داشت: در نیمه اول که هر دو تیم ۱۱ نفره بازی می‌کردند ما حتی یک موقعیت به پرسپولیس ندادیم، فکر می‌کنم اخراج بیرانوند  و ده نفره شدن حریف، روی بازیکنان ما تاثیر منفی گذاشت چون بازیکنان جوان تیم بازی را تمام شده می‌دانستند و این موضوع باعث عقب نشینی ما شد. در مجموع معتقدم اگر پرسپولیسی‌ها با ۱۱ بازیکن هم بازی می‌کردند باز هم نمی‌توانستند ما را شکست بدهند.

ویدئو: ۲۷۱۳۹۶

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=282172

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x