تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

توسعه پروازهای مسافری در برنامه کاری فرودگاه پیام قرار گرفت

  • کد خبر : 282142
  • 11 بهمن 1401 - 22:44

معاون هوانوردی و امور فرودگاهی، فرودگاه بین المللی پیام اعلام کرد: توسعه پروازهای مسافری به نقاط مختلف کشور در برنامه کاری این فرودگاه قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، مجتبی شمس زاده افزود: بر همین اساس، هماهنگی لازم با شرکت های مسافری کشور انجام شده است.
معاون هوانوردی و امور فرودگاهی، فرودگاه بین المللی پیام ادامه داد: تلاش ها براین است تا تعداد پروازها از مبدا فرودگاه بین المللی پیام به نقاط مختلف کشور افزایش یابد.
وی افزود: به همین منظور امروز سه شنبه یازدهم بهمن ماه نشستی با حضور مدیر عامل شرکت هواپیمایی کاسپین در خصوص بررسی شرایط همکاری و برقراری پروازهای مسافری این شرکت در فرودگاه پیام برگزار شد.
معاون هوانوردی و امور فرودگاهی ، فرودگاه بین المللی پیام اضافه کرد: در این نشست بررسی های فنی و عملیاتی انجام و وضعیت فرودگاه بین المللی پیام از نظر زیر ساختی توضیح داده شد و در نهایت مقرر شد که شرکت کاسپین در نخستین فرصت نتیجه بررسی های خود را برای برقراری پروازها در آینده نزدیک اعلام کند.
شمس نژاد با بیان اینکه امیدواریم که این نشست ها به نتیجه خوبی برسد، اظهار کرد: در صورت اخذ نتیجه مثبت،در بهمن ماه امسال پروازهای فرودگاه بین المللی پیام به مقاصد اهواز، مشهد مقدس و نجف اشرف توسط این شرکت هواپیمایی انجام خواهد شد.
اکنون پروازهای مسافری بین فرودگاه پیام و مشهد مقدس انجام می شود.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=282142

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x