تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
1

تیم بدنسازی بانوان البرز در حال آمادگی برای مسابقات جهانی است

  • کد خبر : 282138
  • 11 بهمن 1401 - 15:00

نایب رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان البرز با بیان اینکه حدود ۲ سال از فعال شدن بانوان استان در رشته بدنسازی می گذرد، گفت: اکنون تیم بدنسازی بانوان استان درحال آمادگی برای رقابت های کشوری و جهانی است.

سمیه فضل روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه رشته پاورلیفتینگ به تازگی در زیرمجموعه فدراسیون بدنسازی قرار گرفته است ، افزود: مسابقات بدنسازی جهانی سال آینده در سه رشته فیتنس چلنج ، مچ اندازی و پاورلیفتینگ برگزار می شود که تیم البرز با هدف کسب نتیجه خوب خود را برای این رقابت ها آماده می کند.
وی بیان کرد: هر چند توانمندی بانوان البرزی در رشته های بدنسازی بالا است اما تلاش ها براین است تا با افراد قدرتمندتری در رقابت های کشوری و جهانی حضور پیدا کنیم.
نایب رییس هیات بدنسازی به برنامه های آینده در این رشته اشاره کرد و گفت: در صدد هستیم در سال آینده با برگزاری پویش ها و مسابقات متعدد استعدادیابی بیشتر و بهتری در این سه رشته داشته باشیم.
فضل با بیان اینکه تا پایان سال جاری در هر سه رشته سه تیم به مسابقات کشوری اعزام می کنیم، اظهار امیدواری کرد که در بانوان شرکت کننده البرزی مدال های طلا را به دست بیاورند.
نقطه قوت بانوان البرز در رشته مچ اندازی
نایب رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان البرز نقطه قوت بانوان البرزی در زیرمجموعه بدنسازی را در رشته مچ اندازی دانست و گفت: مسابقات جهانی این رشته در ایران برگزار خواهد شد که امیدواریم بانوان البرزی نیز در این مسابقات به موفقیت های خوبی دست پیدا کنند.
وی افزود: پیش از این نیز مسابقات مچ اندازی و فیتنس چلنج بانوان نیز برگزار و برترین ها به مسابقات کشوری اعزام شدند.
فضل تصریح کرد: در هر سه رشته برنامه ریزی هایی در باشگاه های البرز خواهیم داشت تا سال آینده با افراد قدرتمندتری در مسابقات کشوری و جهانی حضور پیدا کنیم.
وی گفت: در رشته فیتنس چلنج بانوان البرزی پنجشنبه هفته جاری برای شرکت در مسابقات کشوری به لرستان اعزام می شوند و برگزیدگان نیز به مسابقات جهانی اعزام خواهند شد.
بیش از یک هزار باشگاه بدنسازی در استان فعال است.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=282138

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x