تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

۴۰۴ پروژه در استان البرز آماده بهره برداری شد

  • کد خبر : 282137
  • 11 بهمن 1401 - 15:00

استاندار البرز اعلام کرد: ۴۰۴ پروژه عمرانی در آستانه گرامیداشت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با اعتباری افزون بر ۶ هزار و ۲ میلیارد تومان در این استان آماده بهره برداری شد.

به گزارش کمال مهر، مجتبی عبداللهی با بیان اینکه امسال نیز با عزت و افتخار، پیروزی انقلاب اسلامی را با شکوه هر چه تمام تر جشن می گیریم افزود: با بهره برداری از این پروژه ها اشتغال برای حدود ۲ هزار و ۲۰۰ نفر ایجاد می شود.
وی ادامه داد: از مجموع ۴۰۴ پروژه آماده بهره برداری البرز، ۳۰۶ پروژه در بخش دولتی با بیش از سه هزار میلیارد تومان اعتبار و در بخش خصوصی ۹۸ پروژه با اعتباری بیش از سه هزار میلیارد تومان اعتبار در این ایام افتتاح می شود.
عبداللهی گفت: بر این اساس در شهرستان کرج ۱۲۴ پروژه با ۹۳۱ اشتغال و اعتباری حدود ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان، در شهرستان ساوجبلاغ ۵۶ پروژه با ۲۲۰ اشتغال و اعتباری حدود ۵۵۰ میلیارد تومان، در شهرستان نظرآباد ۶۴ پروژه با ۳۹۲ اشتغال و اعتباری حدود ۶۰۰ میلیارد تومان، در شهرستان فردیس ۳۳ پروژه با ۱۰۷ اشتغال و اعتباری حدود ۷۰۰ میلیارد تومان، در شهرستان اشتهارد ۳۶ پروژه با ۳۵۸ اشتغال و اعتباری حدود هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان، در شهرستان طالقان ۴۸ پروژه با ۵۷ اشتغال و اعتباری حدود ۱۵۰ میلیارد تومان، در شهرستان چهارباغ ۴۳ پروژه با ۱۱۰ اشتغال و اعتباری حدود ۵۰۰ میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار می گیرد.
وی افزود: سال گذشته در این ایام ۲۹۹ پروژه افتتاح شد که امسال به ۴۰۴ پروژه رسید.
عبداللهی گفت: اولین سفر کاروان دولت مردمی ایران قوی در دهه مبارک فجر فردا چهارشنبه ۱۲ بهمن ماه ۱۴۰۱ به شهرستان نظرآباد انجام خواهد شد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=282137

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x