تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

طرح زوج و فرد ۲۳ بهمن در کرج اجرا می شود

  • کد خبر : 282130
  • 11 بهمن 1401 - 2:50

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از اجرای طرح زوج و فرد خودروها از ۲۳ بهمن تا پایان سال در مرکز استان خبر داد و گفت: این طرح از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۲۱ اجرا می شود.

به گزارش کمال مهر، احمد افضلی روز دوشنبه در سومین نشست راهبری کاهش تصادفات استان البرز افزود: این طرح با هدف انتظام بخشی به تردد وسایل نقلیه و کاهش ترافیک در هسته مرکزی شهر کرج با توجه به ایام پایانی سال که با حجم بالایی از ترددها مواجه هستیم، اجرا می شود.
وی ادامه داد: در این زمینه از شهروندان درخواست می کنیم ضمن همکاری با عوامل خدوم راهنمایی و رانندگی از تردد در محدوده های مشخص شده خودداری کنند.
افضلی با اشاره به اینکه با اجرای این طرح حدود ۴۰ درصد از ترافیک شهر کرج کاهش خواهد یافت، خاطرنشان کرد: بر اساس آمار اعلام شده از سوی پلیس راهور، ۷۸ درصد از تصادفات جرحی و فوتی مربوط به عابرین پیاده است که باید به صورت جدی از سوی شهروندان مورد توجه قرار گرفته و همکاری لازم را با مسوولان ذیربط داشته باشند.
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز همچنین از شهرداران شهرهای استان خواست نسبت به افزایش سطح ایمنی معابر و گذرگاه ها، نصب حفاظ و همچنین نصب دوربین ثبت تخلفات و پایش تصویر اقدام کنند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=282130

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x