تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

طرح ساماندهی متکدیان و کودکان کار اتباع خارجی در البرز آغاز شد

  • کد خبر : 282125
  • 10 بهمن 1401 - 14:35

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز از آغاز طرح ساماندهی متکدیان و کودکان کار اتباع خارجی با هدف کاهش آسیب های اجتماعی در این استان خبر داد.

سیروس دهقان شیری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بر این اساس اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز با همکاری نیروی انتظامی و دستگاه های امنیتی کودکان کار و اتباع خارجی را جمع آوری خواهد کرد.
وی بیان کرد: همچنین براساس گزارش های رسیده به اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز برخی از شهرداری ها اقدام به بکارگیری اتباع خارجی غیرمجاز در حوزه پسماند کرده اند که در این زمینه پیگیری لازم صورت خواهد گرفت.
دهقان شیری اضافه کرد: کارفرمایان از بکارگیری اتباع خارجی غیرمجاز منع شده اند و درصورت انجام این اقدام مورد پیگیرد قانونی قرار می گیرند.
مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز اظهار کرد: همچنین براساس یک طرح با همراهی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و فراجا، واحدهای تولیدی و صنعتی استان البرز که اقدام به بکارگیری اتباع خارجی غیرمجاز داشته اند مورد پیگرد قانونی قرار می گیرند.
در استان البرز ۳۰ هزار تبعه دارای کارت آمایش سرزمین، ۳۰ هزار نفر دارای گذرنامه و ۱۱۰ هزار نفر در طرح سرشماری شناسایی شده اند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=282125

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x