تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

قاتل مرد کرجی دستگیر شد

  • کد خبر : 282074
  • 08 بهمن 1401 - 20:24

رییس پلیس آگاهی البرز گفت: فردی که به دلیل اختلافات شخصی اقدام به قتل یک مرد ۴۹ ساله در شهر کرج کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ محمد نادربیگی اظهار کرد : چهارم آذرماه سال‌جاری خبری مبنی بر وقوع یک فقره قتل در حوالی میدان توحید شهر کرج به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله عوامل پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: ماموران با بررسی میدانی متوجه شدند که یک مرد ۴۹ ساله حین تعمیر خودرو به وسیله شلیک گلوله سلاح گرم فرد ناشناس به قتل رسیده و قاتل پس از انجام جنایت خودرو متهم را سرقت و آن را همان روز در یکی از جاده های اطراف شهر چهارباغ رها کرده است.
نادربیگی اضافه کرد: با انجام تحقیقات گسترده و به‌کارگیری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی قاتل شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.
وی گفت: متهم در تحقیقات تکمیلی انگیزه خود را از انجام این جنایت، اختلاف شخصی اعلام و یکی از بستگان مقتول را به عنوان همدست خود در اجرای این نقشه شوم معرفی کرد.
سرهنگ نادربیگی با اشاره به اینکه ۲ نفر در خصوص وقوع این قتل دستگیر شدند، خاطر نشان کرد: متهمان با تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=282074

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x