تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

اگر سپاه نبود، منطقه دچار آشوب می‌شد/ امنیت را مدیون پاسداران انقلاب هستیم

  • کد خبر : 281952
  • 04 بهمن 1401 - 16:09
اگر سپاه نبود، منطقه دچار آشوب می‌شد/ امنیت را مدیون پاسداران انقلاب هستیم

رئیس دیوان محاسبات کشور با بیان اینکه اگر سپاه نبود، منطقه دچار آشوب می‌شد، گفت: امنیت را مدیون پاسداران انقلاب هستیم.

به گزارش کمال مهر، سید احمدرضا دستغیب رئیس کل دیوان محاسبات کشور در مراسم صبحگاه بسیج این سازمان، با تبریک حلول ماه مبارک رجب و میلاد باسعادت امام محمدباقر(ع) بر بهره مندی از فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص این ماه مبارک تاکید کرد.

دستغیب با بیان اینکه در شرایط کنونی بار مسئولیت ما سنگین است، گفت: در دوران انقلاب، دفاع مقدس و دوران مدیریت پس از جنگ شاهد فعالیت نسلی بودیم که روحیه بسیجی داشتند و علیرغم اینکه ناملایمات زیادی را تجربه کردند ولی کار را با صلابت و ایمان پیش می بردند و در حال حاضر هم نیاز داریم که این روحیه نسل فعلی به آینده انتقال یابد.

رئیس کل دیوان محاسبات کشور با بیان اینکه اخیراً صداهایی در ارتباط با نهاد مقدس سپاه پاسداران به گوش می رسد، اظهار داشت: در این خصوص باید بدانیم و به نسل بعد از خودمان نیز متذکر شویم که اگر سپاه نبود، منطقه دچار آشوب می شد و همه مدیون امنیتی هستیم که پاسداران انقلاب اسلامی ایجاد کرده اند و اگر نبود این امنیت، جهان دچار آشوبی می شد که حتی در جنگ های جهانی هم شاهد آن نبودیم.

گفتنی است مراسم صبحگاه بسیج دیوان محاسبات کشور با حضور رئیس کل، دادستان، جمعی از معاونین، حسابرسان کل، مدیران کل و سایر کارکنان ستاد مرکزی برگزار شد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=281952

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x