تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

مددجوی زندان رجایی شهر کرج موفق به دفاع از رساله دکترای خود شد

  • کد خبر : 281827
  • 02 بهمن 1401 - 10:34

مدیر زندان رجایی شهر کرج گفت: مددجوی مقطع دکترای این زندان با حضور هیات علمی دانشگاه تهران و مراکز آموزش عالی علم و فرهنگ و علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در محل دارالقرآن شهید لاجوردی این زندان به دفاع از رساله خود پرداخت.

الله کرم عزیزی روز یکشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این مددجو با نام ( ی. د) دانشجوی مقطع دکترای دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران در رشته سلامت و رفاه اجتماعی است که شرایط ادامه تحصیل در زندان برای وی فراهم شد.
وی افزود: مددجوی مذکور در حضور اساتید راهنما، مشاور و سه استاد داور به دفاع از رساله دکترای خود تحت عنوان «بررسی وضعیت کارگران و رفاه آنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی » پرداخت.
عزیزی خاطرنشان کرد: مددجو (ی .د) دارای مدرک تحصیلی کارشناسی مدیریت صنعتی از دانشگاه بین الملل، کارشناسی ارشد در رشته رفاه و برنامه ریزی از دانشگاه تهران می باشد.
مدیر زندان رجایی شهر کرج تصریح کرد: چاپ ۲ جلد کتاب در خصوص عدالت و سیاستگذاری اجتماعی و همچنین چهار مقاله از دستاوردهای علمی مددجوی مذکور است که تمام منابع مورد نیاز برای تنظیم رساله دکترا با همکاری و مساعدت واحد فرهنگی زندان در اختیار وی قرار گرفته است.
تامین امکانات آموزشی برای زندانیان
عزیزی افزود: با ایجاد زیر ساخت های لازم و تامین ابزار و تجهیزات مورد نیاز امکان تحصیل در ایام حبس برای تمام مددجویان علاقه مند به ادامه تحصیل توسط واحدهای در زندان رجایی شهر فراهم شده است.
وی یادآور شد : در زمان حاضر تعداد ۱۱ نفر از مددجویان زندان رجایی شهر در مقطع کارشناسی رشته حسابداری و ۲ نفر در مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی عمران و حقوق بین‌الملل مشغول به تحصیل هستند.
زندان رجایی یکی از چهار زندان مستقر در کرج است که زیر نظر اداره کل زندان های استان تهران اداره می شود.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=281827

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x