تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
1

چهار هزار و ۵۰۰ فقره وام سفر رییس جمهور به البرز پرداخت شد

  • کد خبر : 281779
  • 01 بهمن 1401 - 14:24

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری البرز اعلام کرد: چهار هزار و ۵۰۰ فقره وام ضروری تصویبی سفر رییس جمهور در این استان تعیین تکلیف و پرداخت شده است.

به گزارش ایرنا، محمدرضا غلامی روز شنبه در نشست ویژه تعیین تکلیف تسهیلات ضروری ۱۵ میلیون تومانی سفر رییس جمهور به البرز افزود: اعتبار تسهیلات ضروری در ۲مرحله به استان ابلاغ شد که با همت مدیران استانی در مرحله نخست چهار هزار و ۵۰۰ فقره وام به مردام پرداخت شد .
وی بیان کرد: در مرحله دوم نیز با مساعدت مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری اعتبار سه هزار فقره تسهیلات ضروری به استان البرز تخصیص داده شد.
غلامی تاکید کرد: با توجه به تاکید استاندار البرز انتظار می رود در اقدام جهادی و در بازه زمانی ۱۵ روزه، تمام اعتبار تخصیصی با همکاری و همراهی بانک های عامل؛ ملی، ملت، تجارت، رفاه، صادرات تعیین تکلیف شود.
رییس جمهور و هیات دولت ۱۸ فروردین ماه به استان البرز سفر کرد که اختصاص ۱۰ هزار و ۷۴۳ میلیارد تومان در قالب ۱۷۲ طرح عمرانی از مهمترین دستاوردهای این سفر است.
همچنین پیشنهاد ارتقا سه شهر کمالشهر، محمدشهر و ماهدشت به شهرستان نیز مطرح شد که مورد استقبال رییس جمهور قرار گرفت دراین زمینه دستور ویژه صادر کردند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=281779

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x