تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

اتصال خط ۲ قطار شهری کرج به فردیس ضروری است

  • کد خبر : 281761
  • 29 دی 1401 - 16:20

استاندار البرز از دستگاه های اجرایی به ویژه شهرداری های کرج و فردیس خواست برای اتصال خط ۲ قطار شهری کرج به فردیس اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، مجتبی عبداللهی روز پنجشنبه در مراسم افتتاح مرحله نخست رونمایی از ۲۶ اتوبوس عمومی شهرستان فردیس، افزود: قطعه نخست خط ۲ قطار شهری در کرج در ایام دهه مبارک فجر امسال مورد بهره برداری قرار می گیرد و این پروژه باید امتداد و تسریع در کرج و فردیس داشته باشد.
وی با بیان اینکه کمربندی و طرح جامع حمل و نقل در فردیس باید دنبال و اجرایی شود، بیان کرد: شهرستان فردیس نیازها و مطالبات فراوانی دارد که باید با نگاه انقلابی و جهادی دنبال شود.
استاندار البرز گفت: حل مشکلات و تحقق مطالبات مردم استان در گرو تلاش های مسوولان است و می توان با برنامه ریزی دقیق به تمامی اهداف رسید.
عبداللهی یادآورشد: برای تحقق هوای پاک باید توجه ویژه ای به توسعه حمل و نقل عمومی داشته باشیم.
 
وی ادامه داد: نوسازی و توسعه وسایل حمل و نقل عمومی تاثیر بسزایی در کاهش ترافیک و تسهیل در تردد مردم و پایداری هوای پاک دارد؛عمده خواسته ها و رضایتمندی مردم در حوزه شهرداری ها است و باید در این مسیر همواره کوشا باشیم.
وی افزود: شورای اسلامی شهر فردیس باید از فرصت به دست آمده برای خدمتگزاری به مردم، نهایت بهره برداری را داشته باشند زیرا مردم همواره پای نظام و انقلاب بوده اند و این همراهی بر بار مسوولیت ما برای تامین نیازهای مردم می افزاید.
استاندار البرز بیان کرد: شهرستان فردیس در بسیاری از زیرساخت ها با ضعف جدی مواجه است از این رو تلاش مضاعفی برای جبران کمبودها نیاز است.
عبداللهی گفت: در استان البرز در حوزه های مختلف زیرساختی با عقب ماندگی های فراوانی مواجه هستیم بنابراین با احصا نیازها، نسبت به تامین نیازها وارد عمل شده ایم.
وی افزود: اقدامات بسیاری را در دستور کار قرار داده ایم و شاهد تحولات محسوسی هستیم و این روند تا کسب رضایتمندی مردم و تحقق اهداف ادامه خواهد داشت.
استاندار البرز گفت: شهرستان فردیس نیز به نگاه ویژه ای نیاز دارد و یکی از درخواست های مردمی، حل مسائل ترافیکی در این شهرستان است.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=281761

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x