تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
1

خبرورزشی‌گردی| فتح‌الله‌زاده: سه بازیکن خارجی جذب می کنیم

  • کد خبر : 281754
  • 29 دی 1401 - 9:00
خبرورزشی‌گردی| فتح‌الله‌زاده: سه بازیکن خارجی جذب می کنیم

سرپرست وقت استقلال اعتقاد داشت شرایط برای کار کردن سخت و دشوار است.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

چند سال قبل در تاریخ بیست و دوم خرداد سال ۱۳۸۹ علی فتح‌الله‌زاده سرپرست موقت باشگاه استقلال بود. او که سابقه مدیرعامل این باشگاه را چندین سال بر عهده داشت در فصل نقل و انتقالات به دنبال جذب بازیکنان مد نظر بود تا تیم قدرتمندی را مهیا کند. البته نیمکت استقلال به دست پرویز مظلومی سپرده شده بود تا آبی پوشان برای استارت لیگ برتر آماده باشند.

فتح‌الله‌زاده در همین خصوص اظهار داشت: شاید قسمت این است که هر زمان به استقلال برمی گردم حدود چهارده بازیکن آزاد هستند و شرایط برای کار کردن  بسیار سخت است. با این حال احساس می کنم وظیفه ام است  که باید تیم خوبی را جمع و جور کنم. امیدوارم با دعای خیر و آدم موفق به انجام این کار شوم.

وی افزود: با توجه به شرایط موجود باید وسواس زیاد در انتخاب بازیکن داشته باشیم. می خواهیم سه بازیکن خارجی جذب کنیم زیرا چاره ای جز این نداریم. از سهمیه داخلی هم که فقط ۳ بازیکن مانده است چرا که دوستان قبل از این ۳ بازیکن را گرفته بودند و ۱۴ بازیکن هم آزاد هستند و باید گفت آنها را نیز از دست دادیم.

فتح‌الله‌زاده خاطرنشان کرد: سال گذشته تیم با آن همه ابهت سوم شد و دوستان گفتند؛ کار بزرگی انجام شده است، بنابراین فکر می کنم کسب سهمیه لیگ قهرمانان بتواند نتیجه خوبی باشد. شما هم می دانید که بهترین نفرات ما جدا شده اند،  بنابراین سهمیه آسیایی را حتما  می خواهیم.

مصاحبه علی فتح‌الله‌زاده در تاریخ ۲۲ خرداد سال ۱۳۸۹ در خبر ورزشی را مشاهده می کنید.

خبرورزشی‌گردی | فتح‌الله‌زاده: سه بازیکن خارجی جذب می کنیم

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=281754

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x