تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

یک هزار و ۷۰۰ پرونده برای نانوایی های متخلف البرز تشکیل شد

  • کد خبر : 281753
  • 29 دی 1401 - 0:31

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز گفت: امسال برای نانوایی های متخلف یک هزار و ۷۰۰ پرونده تشکیل شده است.

به گزارش ایرنا، سیف الله اسداللهی روز چهارشنبه در نشست اقدام مشترک استان البرز افزود: این نانوایی های متخلف ۱۱۰ میلیارد ریال جریمه شدند.
وی، همچنین از آخرین وضعیت واحدهای نانوایی استان البرز مطلع شد و گفت: در این زمینه دستگاه های ذیربط باید گزارش اقدامات لازم را در مورد رسیدگی به شکایات مردمی به معاونت اقتصادی ارایه کرده و برخوردهای قانونی لازم را با جدیت بیشتر با واحدهای متخلف انجام دهند.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز بر ضرورت تامین کالاهای اساسی مورد نیاز در ماه مبارک رمضان آینده و ایام پایان سال تاکید کرد.
وی گفت: در این راستا باید امکانات لازم با همکاری تمام دستگاه های ذیربط در خصوص نظارت بر نحوه توزیع اقلام و کالاهای اساسی و قیمت آنها تهیه شده و با تشکیل گشت های بازرسی مشترک توسط ادارات مربوطه، تخلفات احتمالی مورد رصد و کنترل های لازم قرار گیرد.
اسداللهی تاکید کرد: بر اساس گزارش های دستگاه های اجرایی تاکنون هیچ مشکلی در تامین کالاهای اساسی ویژه ماه مبارک رمضان نبوده است.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=281753

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x