تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
1

چهارشنبه خبرساز فوتبال در مشهد/ اصولی با خبرنگاران چشم در چشم می‌شود؟

  • کد خبر : 281714
  • 27 دی 1401 - 6:48
چهارشنبه خبرساز فوتبال در مشهد/ اصولی با خبرنگاران چشم در چشم می‌شود؟

مجمع سالیانه هیئت فوتبال خراسان رضوی در شرایطی پایان هفته جاری در مشهد برگزار می‌شود که نقدهای بسیار جدی از سوی منتقدان و اهالی فوتبال به عملکرد رئیس هیئت وارد است، اما فعلاً عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نه تنها پاسخی به انتقادات نمی‌دهد بلکه از هم اکنون خود را برای شرکت در انتخابات سال آینده آماده می‌کند تا بتواند برای یک دوره چهارساله دیگر روی کرسی مدیریتی فوتبال بنشیند.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

هرچند هنوز هیئت فوتبال خراسان رضوی به صورت رسمی از برنامه‌های این مجمع رونمایی نکرده و از رسانه‌های گروهی برای شرکت در این مراسم دعوت نکرده اما از گوشه و کنار خبر می‌رسد مجمع سالیانه هیئت فوتبال روز چهارشنبه با حضور اعضای مجمع و برخی اعضای هیئت رئیسه به ریاست مهدی تاج در مشهد برگزار خواهد شد تا گزارش عملکرد یک‌ساله هیئت فوتبال به اطلاع اعضای مجمع برسد.
نکته قابل اهمیت این جلسه رویارویی احتمالی رئیس هیئت فوتبال استان با مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی است. هاشمی جواهری به عنوان یکی از منتقدان جدی اصولی در یازده ماه گذشته به دفعات عملکرد رئیس هیئت را زیر سؤال برده و از اعضای مجمع خواست به صورت جدی به موضوع عملکرد این هیئت ورزشی ورود کنند تا تکلیف رئیس پایتخت‌نشین با فوتبال خراسان روشن شود، با استناد به این اتفاقات و روابط سرد میان اداره کل ورزش و جوانان و رئیس غیر فوتبالی هیئت به نظر می‌آید دوئل تماشایی میان این دو در جلسه روز چهارشنبه شکل گیرد.
البته این احتمال وجود دارد هاشمی جواهری به دلیل جلوگیری از حواشی جنجالی از حضور در جلسه مجمع سر باز زند و معاون ورزشی او در این جلسه حضور پیدا کند که در این صورت این واقعیت رونمایی خواهد شد که مدیرکل در موضع ضعف قرار دارد و توانایی لازم برای برکناری اصولی را ندارد. اما به همان اندازه که در اردوگاه حامیان اصولی تکاپو برای برگزاری هر چه بهتر مجمع سالیانه بالاست، مخالفان او نیز درصددند به واسطه حضور مهدی تاج در مشهد بتوانند دقایقی با وی درباره وضعیت فوتبال خراسان و شرایط مدیریتی هیئت با رئیس فدراسیون گفت‌وگو کنند تا شاید شانس کنار زدن رئیس کنونی هیئت توسط آن‌ها بیشتر شود.
هرچند مسئولان هیئت فوتبال خراسان رضوی مدعی‌اند در جلسه روز چهارشنبه اتفاق خاصی رخ نخواهد داد، اما پیش‌بینی می‌شود روابط سرد اداره کل ورزش و جوانان با مدیران حاضر در هیئت ورزشی و برخی انتقادهای تند و تیز پیشکسوتان سبب شود روند برگزاری این مجمع با چالش‌های خاصی همراه شود.
اما یک سؤال مهم که برای اهالی رسانه به وجود آمده، این است که آیا رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی پس از مدت‌ها شهامت نشستن مقابل خبرنگاران را خواهد داشت یا این بار هم آقای اصولی به شکل ماهرانه‌ای با لبخندهای تصنعی از مواجهه با نمایندگان افکار عمومی طفره می‌رود؟

خبرنگار: سینا حسینی

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=281714

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x