تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
0

آرش رضاوند در گفت‌وگو با قدس: سپاهان را می‌بریم و مدعی می‌شویم

  • کد خبر : 281711
  • 27 دی 1401 - 6:48
آرش رضاوند در گفت‌وگو با قدس: سپاهان را می‌بریم و مدعی می‌شویم

از آرش رضاوند بابت استوری که پس از پیروزی تیمش مقابل تراکتور منتشر کرد، پرسیدیم که او این پاسخ را داد: «آن استوری به خاطر خوشحالی من از برد مقابل تراکتور بود. تیم ما واقعاً پس از باخت درلیگ مقابل این تیم درفشار بسیار زیادی قرار داشت».

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

وی ادامه میدهد: «شکر خدا وقتی تراکتور را بردیم شرایط عوض شد. ما به این پیروزی خیلی نیاز داشتیم و حقیقتاً اگر مقابل تراکتور بازهم می‌باختیم شرایط خیلی پیچیده می‌شد. با توجه به اینکه قرار است این هفته با سپاهان بازی کنیم، پیروزی در جام حذفی مقابل تراکتور خیلی به ما کمک کرد و امیدوارم این روند دربازی‌های بعد نیز ادامه پیدا کند».

آیا استقلال دراصفهان شانسی برای کسب پیروزی خواهد داشت؟: «چرا نباید شانس پیروزی داشته باشیم. مگر قبلاً دراصفهان این تیم را نبردیم؟ استقلال بارها دراصفهان موفق شده سپاهان را شکست دهد وحالا هم شانس زیادی برای رسیدن به این موفقیت دارد. این هدف ما برای بازگشت به صف مدعیان است. دلیلی ندارد نا امید باشیم. نباید خودمان را دست‌کم بگیریم. ما بازیکنان بزرگی داریم. مربی بزرگی هم در رأس کادرفنی استقلال قرار دارد».
رضاوند درباره اینکه چرا مقابل تراکتور بازی نکرد واینکه چه قدر شانس دارد مقابل سپاهان به میدان برود، به قدس گفت:« تصمیم آقای ساپینتو این بود که من بازی نکنم. داشتم پشت دروازه گرم می‌کردم اما سرمربی ما تصمیم دیگری گرفت و اجازه نداد من بازی کنم. درچنین مواقعی بازیکن باید تمکین کند. این طور نیست که با اعتراض بخواهیم به هدفمان برسیم. من صبرمی‌کنم تا دوباره نوبتم بشود. بازی با سپاهان سخت است و من هم دوست دارم دراین بازی به تیمم کمک کنم. البته باید ببینیم آقای ساپینتو چه نظری دارد».

خبرنگار: حمیدرضا عرب

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=281711

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x