تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

زمان بررسی کلیات و جزئیات بودجه ۱۴۰۲ در مجلس

  • کد خبر : 281627
  • 26 دی 1401 - 21:18
زمان بررسی کلیات و جزئیات بودجه ۱۴۰۲ در مجلس

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس گفت: کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ دوم بهمن ماه در صحن مجلس به رأی گذاشته می‌شود و رسیدگی به جزئیات آن در صحن مجلس در ۱۳ اسفند آغاز خواهد شد.

به گزارش کمال مهر‌، حسینعلی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۲ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جزئیات برنامه رسیدگی به لایحه بودجه سال آینده در مجلس گفت: پس از بحث و بررسی درباره کلیات لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق، رأی‌گیری در مورد کلیات در روز چهارشنبه بیست و هشتم دی ماه در کمیسیون انجام خواهد شد.

وی افزود: پس از تصویب کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ در کمیسیون تلفیق، کلیات لایحه بودجه دوم بهمن ماه با حضور رئیس جمهور در صحن مجلس به رأی گذاشته می‌شود و در صورت تصویب جزئیات آن، در کمیسیون تلفیق مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۲ در مجلس اظهار داشت: پس از تصویب کلیات لایحه بودجه در صحن مجلس، نمایندگان ۱۰ روز فرصت دارند تا نظرات و پیشنهادات خود را درباره جزئیات لایحه بودجه ارائه کنند. کمیسیون‌های تخصصی مجلس نیز ۱۵ روز فرصت دارند تا لایحه بودجه را مورد بررسی قرار داده و نظرات پیشنهادی خود را اعلام کنند.

حاجی‌دلیگانی خاطرنشان کرد: کمیسیون تلفیق نیز تا سوم اسفند فرصت دارد تا جزئیات لایحه بودجه را مورد بررسی و تصویب قرار دهد و گزارش آن را به صحنه ارائه کند.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۲ در مجلس اظهار داشت: فرصت کمیسیون تلفیق برای بررسی جزئیات لایحه بودجه امسال تمدید نمی‌شود و کمیسیون تلفیق باید در سوم اسفند گزارش بررسی لایحه بودجه را به هیئت رئیسه ارائه کند.

حاجی‌دلیگانی خاطرنشان کرد: پس از ارائه گزارش کمیسیون تلفیق از بررسی جزئیات لایحه بودجه، گزارش کمیسیون در سیستم بارگذاری می‌شود و نمایندگان ۱۰ روز فرصت دارند تا گزارش کمیسیون را خوانده و پیشنهادات خود را برای جزئیات لایحه بودجه برای طرح در صحن مجلس ارائه کنند و از سیزدهم اسفند ماه نیز کار بررسی جزئیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ در صحن مجلس آغاز خواهد شد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=281627

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x