تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

خرید لالیگایی فولاد ارزشمندترین بازیکن لیگ‌ برتر ایران شد

  • کد خبر : 281547
  • 25 دی 1401 - 18:47
خرید لالیگایی فولاد ارزشمندترین بازیکن لیگ‌ برتر ایران شد

روبرتو تورس با قیمتی حدود دو میلیون دلار به ارزشمندترین بازیکن لیگ‌ برتر فوتبال ایران تبدیل شد.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

به نقل از خبرنگار ایمنا، با رسیدن پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی لیگ برتر فوتبال ایران، باشگاه‌ها به‌دنبال جذب نفرات جدید برای تقویت تیم خود در نیم‌فصل دوم هستند و روی بازیکنانی دست می‌گذارند که عملکرد بسیار خوبی در نیم‌فصل اول از خود به‌نمایش گذاشته‌اند.

معمولاً باشگاه‌هایی که در کورس قهرمانی هستند یا رقابت‌های آسیایی را در پیش دارند بیشتر از دیگر تیم‌ها به‌دنبال گرفتن ستاره‌اند. فولاد خوزستان یکی از همین تیم‌ها به‌شمار می‌رود که اگرچه در لیگ برتر از کورس قهرمانی جا مانده اما باید در لیگ قهرمانان آسیا بازی کند و جواد نکونام می‌خواهد تیمش را بیشتر از گذشته از مهره‌های کلیدی تامین کند.

روبرتو تورس، بازیکن باتجربه و کهنه‌کار اوساسونای اسپانیا که جواد نکونام زمانی هم‌تیمی‌اش بود، پس از درخواست سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان برای پیوستن به این تیم، روی یار سابقش را زمین نزد تا به‌عنوان یک بازیکن باتجربه برای عنابی‌پوشان خوزستانی به‌میدان برود.

تورس که امروز رسماً به‌عنوان خرید جدید باشگاه فولاد خوزستان معرفی شد با ارزش دو میلیون دلاری، اکنون عنوان ارزشمند و گران‌قیمت‌ترین بازیکن لیگ‌برتر فوتبال ایران در فصل بیست‌ودوم را یدک می‌کشد؛ پیش‌تر ریکاردو آلوز هافبک طراح تراکتور تبریز با یک‌میلیون و ۲۰۰ هزار دلار ارزشمندترین بازیکن فوتبال ایران بود.

همچنین در رده‌های سوم تا دهم، به‌ترتیب امید نورافکن، گوستاوو واگنین و علیرضا بیرانوند با یک‌میلیون دلار، رافائل سیلوا، میلاد سرلک و سعید صادقی با ۹۰۰ هزار دلار، کوین یامگا با ۸۵۰ هزار دلار و مهدی ترابی با ۸۰۰ هرار دلار قرار گرفته‌اند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=281547

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x