تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

مدیر عامل جدید آبفای البرز معرفی شد

  • کد خبر : 281539
  • 25 دی 1401 - 17:30

حمیدرضا نامداری بعنوان مدیرعامل جدید شرکت آبفای استان البرز منصوب شد.

به گزارش کمال مهر به نقل از روابط عمومی آبفای البرز، شنبه ۲۴ دی ماه در آیینی با حضور مسعود خشایی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آبفای کشور از زحمات و خدمات ذوالفقار مهدی زاده در مدت زمان ۳۴ ماه تصدی مدیرعاملی آبفای البرز تقدیر و تکریم و حمیدرضا نامداری را بعنوان مدیر عامل جدید این شرکت معرفی کرد.
 

 
نامداری در این مراسم ضمن تقدیر از اعتماد استاندار البرز و مدیرعامل آبفای کشور برای راهبری وظیفه ی سقایی البرز به ایشان، گفت: امیدوارم با وجود نیروهای توانمند و متخصصی که در مجموعه ی آبفای البرز وجود دارد، قدم های مثبتی، هم جهت ، با تصمیم های مدیران عامل قبلی برداریم و برای خدمت به مردم البرز یک گام دیگر به جلو برویم.
مهندس خشایی نیز طی سخنانی گفت: البرز با داشتن بیش از سه میلیون نفر جمعیت، بعد از استان تهران دارای بالاترین ضریب واحد شماری انشعاب آب است و در اینجا انبوه سازی و انبوه نشینی دست کمی از تهران ندارد و به همین دلیل حجم کار بالایی را می طلبد.
همچنین مهدی زاده با ارایه گزارش مختصری از آخرین وضعیت پیشرفت طرح های در حال اجرای آب و فاضلاب البرز برای مدیرعامل جدید این شرکت آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.
گفتنی است حمیدرضا نامداری پیش از این مدیرعامل شرکت آبفای جنوب شرق استان تهران بوده است.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=281539

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x