تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
1

سوخت مورد نیاز ۱۱ هزار خانوار روستایی البرز تامین شد

  • کد خبر : 281535
  • 25 دی 1401 - 17:28

مسوول روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی استان البرز با اشاره به برودت هوا و یخبندان در استان اعلام کرد: سوخت (نفت سفید) مورد نیاز ۱۱ هزار خانوار روستایی البرز تامین شد.

فهمیه قلندرزاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شرکت پخش فرآورده های نفتی استان البرز از مهرماه امسال برنامه تامین سوخت خانوارهای روستایی محروم از شبکه گاز طبیعی را با جدیت دنبال کرده است.
وی ادامه داد: بیشتر خانوارهای محروم از شبکه گاز طبیعی در مناطق کوهستانی و سردسیر حاشیه جاده کرج – چالوس و شهرستان طالقان استان البرز زندگی می کنند.
قلندر زاده گفت : سهمیه سوخت ویژه ماهانه در اختیار این خانوارها قرار می گیرد و مشکلی به لحاظ تامین سوخت ندارند.
مسوول روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی استان البرز با اشاره به شرایط این روزها در کشور و استان بیان کرد: سوخت فسیلی برای خانوارهای تحت پوشش به اندازه کافی ذخیره سازی شده است.
وی ادامه داد: اکنون خانوارهای یک تا ۶ نفره می توانند یک هزار لیتر و خانوارهای هفت نفر به بالا یک هزار و ۲۰۰ لیتر نفت سفید را از جایگاه های محلی خود تهیه کنند.
اکنون ۹۹.۹ درصد جمعیت شهری و بیش از ۹۸ درصد جمعیت روستایی استان البرز زیر پوشش شبکه گاز سراسری هستند.
استان البرز حدود ۳۰۰ روستا دارد که اکنون ۱۷۰ روستای بالای ۲۰ خانوار آن ها دارای شبکه گاز طبیعی هستند و عملیات گازرسانی به سایر روستاهای استان در حال انجام است.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=281535

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x