تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
1

دستگیری اعضای باند سرقت مسلحانه در البرز

  • کد خبر : 281494
  • 22 دی 1401 - 15:26

فرمانده انتظامی البرز از دستگیری اعضای باند سارقان مسلح در این استان خبرداد و گفت: این سارقان تاکنون به ۱۰ فقره سرقت گروهی اعتراف کرده اند.

به گزارش کمال مهر، سردار عباسعلی محمدیان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی چند فقره شکایت مبنی بر اینکه شهروندان در باغ ویلاهای خود درحال استراحت بودند که سارقان به صورت گروهی و مسلحانه وارد امکان شخصی آنها شده و با تهدید سلاح گرم و قمه اقدام به سرقت اموال قیمتی مردم کردند.
وی اضافه کرد: با توجه به شرایط ویژه این پرونده پیگیری موضوع در دستورکار ماموران مبارزه با سرقت با مدیریت رییس پلیس آگاهی استان البرز پییگیری شد و با تلاش شبانه روز ۱۰ عضو این باند حرفه ای درچند نقطه استان البرز دستگیر شدند.
سردار محمدیان افزود: برخی از اعضای باند قصد خروج از کشور داشتند که سریعا توسط کاراگاهان پلیس البرز دستگیر شدند که تاکنون به بیش چهار فقره سرقت دراستان البرز اعتراف کردند و تحقیقات در خصوص سرقت مشابه در تهران و اطراف آن نیز ادامه دارد.
 

 
وی گفت: دربازرسی از مخفیگاه سارقان ۲ قبضه سلاح جنگی ، چندین گوشی تلفن آیفون ، طلا وجواهرات و وسایل قیمتی کشف شده که ارزش ریالی آن به بیش از ۵۰ میلیارد ریال می رسد.
وی خاطرنشان کرد: شهروندان برای استفاده از نگهبان از شرکت های معتبر و از نیروهای مطمئن استفاده کنند.
فرمانده انتظامی البرز گفت: طبق دستور مقام قضایی تصویر متهمان بدون پوشش منتشر و چنانچه افرادی به این شیوه در سراسر کشور مورد سرقت قرارگرفتند به پلیس آگاهی استان البرز واقع در میدان طالقانی کرج مراجعه کنند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=281494

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x