تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

کلاهبرداری از طریق خرید کالا با چک های جعلی و مسروقه در البرز

  • کد خبر : 281481
  • 19 دی 1401 - 19:13

جانشین فرمانده انتظامی البرز گفت: فردی که با ارائه چک های جعلی و مسروقه اقدام به چندین فقره کلاهبرداری میلیاردی در سطح شهر کرج کرده بود، توسط پلیس آگاهی این استان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش پلیس البرز، سرهنگ محمد معظمی گودرزی اظهار کرد : در پی ارجاع پرونده های متعدد کلاهبرداری از طریق ارائه چک‌های جعلی و مسروقه توسط فردی ناشناس، بررسی موضوع در دستور کار پایگاه یکم پلیس آگاهی البرز قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان با جمع آوری مستندات و به کارگیری اقدامات پلیسی موفق به رد زنی ترددهای متهم در منطقه حصارک کرج شده و با شناسایی مخفیگاه نامبرده، او را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به کشف تعدادی چک جعلی و سرقتی در مخفیگاه متهم، اضافه کرد: این شخص در تحقیقات تکمیلی به انجام کلاهبرداری‌های گسترده از شهروندان اعتراف کرد که تاکنون ۱۰ نفر از مالباختگان شناسایی شده اند.
گودرزی با بیان اینکه ارزش کلاهبرداری های صورت گرفته توسط این فرد بیش از ۱۵ میلیارد ریال برآورد می‌شود، خاطر نشان کرد: به شهروندان توصیه می‌کنیم که ضمن استفاده از چک های صیادی، در هنگام دریافت چک از افراد ناشناس از اصالت آن اطمینان حاصل کنند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=281481

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x