تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
0

پروژه های عمرانی کرج محله محور شد

  • کد خبر : 281473
  • 18 دی 1401 - 16:46

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج اعلام کرد: با هدف رضایتمندی شهروندان، بیشتر پروژه های عمرانی این کلانشهر محله محور شد.

علیرضا رحیمی محمود آبادی روز یکشنبه به ایرنا گفت: براین اساس شهروندان کلانشهر کرج می توانند از طریق سامانه الکترونیکی شهرداری کرج به نشانی https://b۲n.ir/Omrani.mahale ، سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۱۳۷۱۳۷ و همچنین روابط عمومی دفتر کمیسیون عمران به شماره تلفن ۰۹۳۵۲۶۴۲۹۱۵ موضوعات و پروژه های مورد نیاز محله خود را گزارش کنند تا در اسرع وقت خدمات رسانی لازم صورت گیرد.
وی خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی ، درخواست های شهروندان در این سامانه ها جمع بندی و بلافاصله عملیاتی می شود ضمن آنکه تا پایان سال ۱۴۰۲ هیچ یک از معابر محله های کرج بدون آسفالت نخواهد ماند.
رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر از شهروندان کرجی خواست تا در خصوص نیازهای عمرانی محله خود به مدیریت شهری کرج اعلام نظر کنند.
رحیمی محمودآبادی اظهار کرد: محله محور شدن پروژه ها در کنار پروژه های کلان دیده شده است و مدیریت شهری درتمام پروژه های عمرانی خرد و کلان از نظرات مردم ، کنشگران اجتماعی و صاحبنظران استفاده خواهد کرد.
این عضو شورای شهر کرج افزود: معابری که طبق قانون بیش از ۷۰درصد ساخت و ساز و یا در واقع سکنه داشته باشد آسفالت آنها خواهد شد.
طول معابر شریانی درجه یک و ۲ مناطق شهری شهرداری کرج حدود یک هزار و ۱۰۰ کیلومتر است.
کلانشهر کرج با جمعیتی بیش از ۲ میلیون نفر دارای ۱۰ منطقه شهری است.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=281473

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x