تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
0

توزیع گوشت قرمز منجمد با قیمت مصوب در البرز آغاز شد

  • کد خبر : 281469
  • 17 دی 1401 - 23:16

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر محصولات کشاورزی البرز اعلام کرد توزیع گوشت قرمز منجمد با قیمت مصوب برای تعادل بخشی به بازار و تامین سبد پروتئین خانوار، از امروز شنبه در فروشگاه های زنجیره ای و بازارروزهای شهری استان آغاز شد.

داریوش یوسفی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به نوسان افزایشی در قیمت گوشت قرمز و اهتمام ویژه دولت در تأمین سبد پروتئین خانوار با قیمت مناسب به جهت کنترل قیمت و تأمین بخشی از نیاز جامعه به خصوص اقشار آسیب پذیر، وزارت جهاد کشاورزی به توزیع گسترده گوشت قرمز منجمد گوسفند و گوساله با قیمت مناسب اقدام کرده است.
وی با بیان اینکه سهمیه تخصیصی ویژه مصرف خانوار به استان البرز برای دیماه؛ ۵۲۵ تن گوشت دام سنگین (۳۵۰ تن گوساله) و گوشت دام سبک (۱۷۵ تن گوسفندی) است، افزود: برابر هماهنگی انجام شده با تشکل ها و اتحادیه های استانی مقرر شده توزیع خرده فروشی آن از طریق اصناف (سوپرمارکت داران و پروتئینی ها)، فروشگاه‌های زنجیره ای و بزرگ، بازارروزهای شهرداری ها، با قیمت مصوب بستگی به نوع گوشت از ۱۳۰ هزار تومان تا ۱۶۰ هزار تومان انجام شود.
یوسفی اظهار کرد: گوشت گوساله منجمد با تاریخ مصرف مناسب و کیفیت مطلوب از کشور برزیل وارد شده است و قسمت های ران و راسته آن توزیع می شود ضمن اینکه گوشت گوسفند منجمد نیز تولید داخل استاناست و قسمت های ران، سردست، گردن، راسته و قلوه گاه به فروش می رود.
گوشت منجمد مرغ برای حمایت از تولید عرضه نمی شود
سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر محصولات کشاورزی استان البرز با بیان اینکه هم اکنون توزیع گوشت منجمد مرغ دولتی برای حمایت از تولید انجام نمی شود، گفت: تولید مرغ گوشتی در استان در میزان بسیار بالایی انجام می شود و علیرغم اینکه قیمت مصوب دولت برای گوشت گرم مرغ ۶۳ هزار تومان تعیین شده ولی حتی تا ۱۰ هزار تومان کمتر از این قیمت در بازار به فروش می رسد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=281469

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x