تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
0

هاشم‌کندی: دوچرخه‌سواری در خطر تعلیق نیست/ نامه جعل کردند که نمی‌توانم رییس فدراسیون شوم

  • کد خبر : 281458
  • 17 دی 1401 - 11:12
هاشم‌کندی: دوچرخه‌سواری در خطر تعلیق نیست/ نامه جعل کردند که نمی‌توانم رییس فدراسیون شوم

سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: کسی که خودش(خسرو قمری) به عنوان اتهام دوپینگ سازمان یافته محروم است، ارتقای شغلی گرفته است.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

خبرگزاری میزان – رسول هاشم‌کندی، سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری در گفت‌وگوی تلفنی با اصحاب رسانه درخصوص حواشی اخیر مربوط به احتمال تعلیق این فدراسیون و همچنین آخرین خبرها از وضعیت برگزاری انتخابات صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*تعلیق موضوعی است که در رسانه مطرح می شود اما بدون منبع است و صحت ندارد. نمی‌دانم چگونه می‌گویند در حال تعلیق است و براساس کدام نامه، فدراسیون تعلیق شده است. به هیچ عنوان فدراسیون در حال تعلیق نیست و نشر اکاذیب است.

*در مورد علی حقی که می‌گویند نباید مربیگری می‌کرده است. مربیگری وی غیر قانونی نبود و به واسطه شیطنت دوستان مجبور شدیم نامه‌هایی به نادو و اتحادیه جهانی بدهیم و توضیح دهیم. مشکلی هم پیش نیامد و  آقای حقی کارت اتحادیه جهانی داشت و  موضوع را با اتحادیه جهانی حل کردیم. اسناد و نامه ها موجود است و هیچ خطر تعلیقی فدراسیون را تهدید نمی کند. خوشبختانه فضای کامپیوتر ما زیاد است و نیاز نیست که نامه‌ها را پاک کنیم!

*جالب است کسی که خودش(خسرو قمری) به عنوان اتهام دوپینگ سازمان یافته محروم است، ارتقای شغلی گرفته است. این فرد حق دخالت در دوچرخه‌سواری ندارد. همین نامه را فدراسیون جهانی ببیند، مشکل ساز می شود چون محروم است. این باعث تعجب من است موضوعی که به ۲۳ سال قبل است و زمانی که ۱۷ ساله بودم، شش ماه تعلیق شدم و این را پیدا کرده‌اند و علیه من پرونده‌سازی کردند. خود این فرد ساختمان فدراسیون را فروخته است و اسم کارمندان فدراسیون را به عنوان ورزشکار برای دریافت پاداش رد کرده است. چرا این مسائل را پاسخ نمی‌دهد. 

*با کمال وقاحت علیه من نامه می‌زنند. آن‌ها حتی نامه جعل کرده‌اند که من نمی‌توانم رییس فدراسیون شوم و نامه با امضای آقای کثیریان مسئول روابط بین الملل فدراسیون بود که فوت شده است.  الان هم می‌گویند من نمی‌توانم پست بین المللی بگیرم.  با کدام دانش و آگاهی این حرف را می‌زنند. مگر حقوق دان هستند؟ این هم مثل بقیه ادعا هایشان دروغ است.

*مشکلی برای کسب کرسی بین‌المللی ندارم. قانونی که می گوید افراد سابقه دوپینگ دارند نمی‌توانند پست بین المللی بگیرند، از سال ۲۰۱۱ به بعد است و شامل حال من نمی‌شود و این قانون عطف به ما سبق نمی‌شود. از طرفی این آقایان نامه‌ای دریافت کرده‌اند که من نمی‌توانم پست بین المللی بگیرم و به استناد چند کارشناس بی سواد این حرف را می زنند.

ادامه دارد …

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=281458

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x