تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
0

دشمن به دنبال خطای محاسباتی مردم و مسوولان در جامعه اسلامی است

  • کد خبر : 281444
  • 16 دی 1401 - 22:11

نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج با اشاره به خوی سلطه گری استکبار جهانی گفت: دشمن در تلاش است تا مردم و مسوولان ایران اسلامی را در جنگ شناختی به خطای محاسباتی بیندازد و جامعه را بحرانی کند.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های نمازجمعه این هفته کرج با تاکید بر اینکه مسوولان در بیان مطالب خود باید مراقبت کنند، افزود: دشمن می خواهد نماد ارزش های دینی و الهی را که یک مقوله فرهنگی و اجتماعی است به یک مقوله سیاسی تبدیل کند .
وی بیان کرد: دشمن در تلاش است تا هر فرد موثر در جامعه اسلامی را به هربهانه ای از کار بیندازد تا به تامین منافع خود برسد، چنانچه دیدیم که تمدن ۷۰۰ ساله اسلامی با همین مساله حجاب و عفاف آسیب دید.
امام جمعه کرج یاد آورشد: اکنون در زمان اوج گیری قدرت فناوری اطلاعات در حکمرانی جهانی هستیم و دشمن اگر اراده کند می تواند هر پیامی را در هر زمان به گوش مخاطب خود برساند
وی اظهار کرد: ضمن آنکه دشمنان به جای سلطه بر جغرافیا به فکر سلطه بر ذهن و عقاید انسان ها هستند تا هرچه را خود می پسندند به خورد یک ملت دهند.
آیت الله حسینی همدانی گفت: امروز نمایندگان مردم در قوه مقننه باید به جای نظریه پردازی و مصاحبه های انتخاباتی به وضع قوانین کارآمد، بازدارنده و حرکت آفرین بپردازند.
وی با اشاره به اینکه مکتب شهید سلیمانی مکتب اسلام و قرآن است ، بیان کرد: باید مراقبت کرد هرکسی کار خودش را به این مکتب نسبت ندهد که دراین زمینه باید در داخل و خارج مراقبت داشت.
آیت الله حسینی همدانی با تسلیت سالروز وفات حضرت ام البنین(س ) ، از ایثار و شکیبایی مادران و همسران شهدای دفاع مقدس ، مدافعان حرم ، امنیت و سلامت قدردانی کرد و افزود: مادران شهدا با الگو برداری از حضرت زینب (س) در صحنه های مختلف حاضر شدند و جگر گوشه های خود را تقدیم اسلام کردند.
امام جمعه کرج گفت: صبر و فداکاری از ویژگی های حضرت ام البنین (س ) بود که مادران و همسران شهدای در ایران اسلامی همین رویه را پیشه کردند تا نهال انقلاب اسلامی تثبیت شد .
وی ادامه داد: تکریم خانواده های معظم شهدا در واقع تکریم شهدا است و باید این قدردانی و تکریم به نسل های آینده منتقل شود.
مادران و همسران شهید از نسل جدید تقاضای حفظ امانت انقلاب اسلامی را دارند
نماینده ولی فقیه دراستان البرز در ادامه اضافه کرد: مادران و همسران دل سوخته شهدا از نسل جدید تقاضا دارند که امانت انقلاب اسلامی حفظ شود و مسوولان، مردم باید این مهم را اصل قرار دهند .
وی یاد آورشد: یکی از آرمان های انقلاب اسلامی رعایت عفاف و حجاب است که باید با جدیت دنبال شود و از مسوولان خواسته می شود که ترک فعل را کنار گذاشته و قوانین با قاطعیت در سطح جامعه اجرا شود.
آیت الله حسینی همدانی با اشاره به ۱۷ دیماه روز کشف حجاب توسط عنصر دست نشانده و مزدور انگلیس درسال ۱۳۱۴ گفت: نگاه به تاریخ معاصر بیانگرآن است که یکی از سیاست های مخالفت با عفاف و حجاب آن است که از این مهم به عنوان وسیله سیاسی برای تضعیف قدرت اسلام استفاده شده است .
امام جمعه کرج افزود: کشف حجاب یک وسیله استعماری در دست غرب برای سلطه در جوامع است و اختصاص به ایران اسلامی ندارد چرا که غرب به دنبال از بین بردن تمدن اسلام و استفاده ابزاری از بانوان است .
وی یاد آورشد: این استفاده ابزاری از بانوان از اواخر دوره قاجار شروع شد و اولین گروهی که از این روش برای گسترش افکار و رخنه در فرهنگ اسلامی ایران استفاده کردند گروه بهائیت بودند .
نماینده ولی فقیه دراستان البرز گفت: فرقه ضاله بهائیت اولین گروهی است که به صورت سازماندهی شده به کشف حجاب درایران اسلامی در جریان اغتشاشات دست زد و بی حجابی توسط این جریان مدیریت می شود.
وی یاد آورشد: اولین حرکت پیروان فرقه ضاله بهائیت در دوره ناصرالدین شاه توسط زنی مشهور و فاسد بود که کشف حجاب در برهه های مختلف ریشه در این فرقه فاسق دارد که موفق نشدند .
آیت الله حسینی همدانی گفت: در دوره رضاخان بی سواد کشف حجاب صورت گرفت و سیاست های این شخص هم شکست خورد و در دوره پسرش نیز با استفاده از روش های نرم در عرصه عفاف و حجاب ادامه یافت .
امام جمعه کرج با اشاره به دیدار حضرت رهبر معظم انقلاب با مردم قم و سخنرانی درخصوص مساله حجاب گفت: با حرکت های بی برنامه و مدیریت نشده کاری از پیش نمی رود بنابراین هرکسی در هر تریبونی که است باید کارهای اساسی و ریشه ای داشته باشد .
وی افزود: کسی نمی تواند حجاب را انکار کند و همچنین گاهی تهمت زدن به افراد بی دینی است چراکه به ظاهر افراد نمی توان گفت که ضد انقلاب هستند چنانچه دیدیم از برخی از این افراد ضد انقلاب کاری خواست اما در زمین دشمن نرفتند .
وی بیان کرد: اگر زن به لحاظ اخلاقی آسیب ببیند فرهنگ و جامعه نیز خراب می شود بنابراین دشمن برای نابودی جامعه از ابتذال زن شروع می کند.
امام جمعه کرج با اشاره به توهین جبهه استکباری به ساحت مقدس رسول خدا (ص) ادامه داد: این روزها نیز می بینیم که مستکبرین اهانت به رسول خدا و رهبر نظام اسلامی دارند و این سیل و حرکت را در جهان را انداختند که با این اقدامات عزم و اراده ملت ایران اسلامی در دفاع از ارزش ها مستحکم تر می شود. (نماز گزاران با سردادن شعارهای مرگ برآمریکا ، مرگ براسرائیل و مرگ بر انگلیس این اقدام جببه استکباری را محکوم کردند.)
وی تاکید کرد: انتظار می رود دستگاه دیپلماسی کشورمان در خصوص این اقدام توهین آمیز دشمنان با قاطعیت بیشتر وارد عمل شود و موضوع را پیگیری کنند.
نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: اصل اولیه جمهوری اسلامی ایجاد روابط دوستانه با همه کشورها است اما به شرط آنکه چنگ به صورت نظام اسلامی نزنند که اگر این کار صورت گرفت باید با قاطعیت بیشتری برخورد شود و بار اول نیست که بخواهیم به آنها تذکر بدهیم بنابراین اعتبار نامه سفیر لغو و اقدامات بازدارنده صورت گیرد .
وی با اشاره به ۱۹ دیماه سالروز شهادت فرزند حضرت امام (ره)، آقا مصطفی خمینی گفت: شهادت فرزند امام (ره) موجی از نفرت را در رژیم طاغوت ایجاد کرد و شاه برای جبران خسارت اقدام به توهین به ساحت مقدس امام (ره) کرد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=281444

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x