تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
0

حمله هواداران به کودتای تکراری!

  • کد خبر : 281422
  • 16 دی 1401 - 20:36
حمله هواداران به کودتای تکراری!

فرهیختگان نوشت: عملکرد امروز بازیکنان استقلال واکنش هواداران این تیم را به دنبال داشت.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

«می‌خوان ساپینتو رو بزنن زمین»، «بازیکنا به شکل عجیب غریبی تو زمین راه می‌رن»، « ترکیب فعلی بازیکن ها با تاکتیک های ساپینتو سازگار نیست. یا کل ترکیب باید عوض بشه یا ساپینتو»، « اگه یک درصد شک وجود داشت به کمکاری بازیکنا الان برطرف شد»، « من این فیلمو قبلا دیدم. یکی دو تا بازی دیگه همین چندتا بازیکن به مسخره بازیشون ادامه می‌دن و ساپینتو اخراج میشه.»

این‌ تنها چند نمونه از اعتراضات قابل انتشار هواداران استقلال است در واکنش به شکست این تیم مقابل تراکتور! درست یا غلط برداشت اونا از تصویری که از استقلال می‌بینن، به این توییت‌ها و هشتگ کودتا و تبانی برای زمین زدن مربی ختم شده!

حالا باید منتظر بمونیم و ببینیم علی فتح الله زاده چه سیاستی رو درباره این فضا تو دستور کار خودش قرار می‌ده؛ اون همیشه یه لشگر مشاور و مباشر و معاون و همراه کنارش خودش داشته و داره؛ اونا باید تو چنین شرایطی یه گزارش درست و حسابی از این این جو مسموم به مدیرشون ارائه بدن. این حجم از انتقاد با چنین ادبیاتی از سوی هواداران مساله‌ای نیست که بتونن به راحتی با مصلحت اندیشی از کنارش بگذرن!

این فضا داره به خوبی نشون میده که یه سکته و نارسایی بزرگ تو روابط درونی مدیریت- کادرفنی- بازیکنان وجود داره و اگه فکری به حالش نشه تیمی که فصل قبل قهرمان شده، از کورس قهرمانی این فصل دور میشه و به بحران سلام می‌کنه!

نباید فراموش کنیم که هشتگ‌های اعتراضی امروز و روزهای اخیر، بی ارتباط با بی توجهی فتح الله زاده و کادر مدیریتی‌اش به حواشی داخلی تیم و موضع نگرفتن درست آنها در برابر برخی حاشیه‌ها نیست.

بیشتر بخوانید:

  • مربی پرتغالی در برزخ؛ جام حذفی آخرین فرصت ساپینتو در استقلال

  • عکس| AFC فارسی:علی دایی، اسطوره ایران و آسیا

  • تیم ملی فوتبال به مربی تازه نفس نیاز دارد

۲۵۱۲۵۴

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=281422

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x