تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
0

مربی استقلال اختلافات با هیئت مدیره را تایید کرد/ نمی‌خواهم بهانه بیاورم ولی…

  • کد خبر : 281407
  • 16 دی 1401 - 20:35
مربی استقلال اختلافات با هیئت مدیره را تایید کرد/ نمی‌خواهم بهانه بیاورم ولی…

روی ماتا، مربی استقلال می‌گوید از عملکرد بازیکنانش در مصاف با تراکتور راضی نیست.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

روی ماتا، مربی استقلال پس از شکست ۲ بر صفر تیمش مقابل تراکتور در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر، گفت: از عملکرد تیم خوشحال نیستیم. در این بازی بازیکنان کیفیت لازم را نداشتند. یک بازی رقابتی بود اما بازیکنان نتواسنتند آن سطح مورد انتظار را ارائه دهند. از زمان تعطیلات، شرایط سختی را داشتیم و این شرایط روی تیم بازتاب دارد.

مربی استقلال افزود: ما هفته به هفته سعی کردیم بهتر شویم اما هنوز به سطح مطلوب نرسیده‌ایم. کادر فنی سعی می‌کند تا بازیکنان به سطح قبل تعطیلات برسند اما ذهن تیم در شرایط سختی است. این مشکلات در ذهن می‌ماند و ما بازتابش را در زمین می‌بینیم. این بازی هم بازتاب مشکلات ذهنی بازیکنان بود. تیم عملکرد قبل تعطیلات را ندارد.

او ادامه داد: وقتی مقابل تیم خوب تراکتور بازی می‌کنی، این مشکلات ظاهر می‌شوند. این‌ها بهانه نیستند و حقیقت هستند. درباره ۲ صحنه باید صحبت شود. روی محبی خطا شد و داور باید پنالتی می‌گرفت. قبل از این‌که درباره بیرون بودن یا داخل بودن خطا در محوطه جریمه صحبت کنیم، داور حتی این صحنه را خطا اعلام نکرد. روی گل اول می‌دانید چرا گفتم آفساید است؟ صالح پاس داد اما لحظه اول،‌ شماره ۵ حریف در موقعیت آفساید قرار داشت. باید روی این مسائل واکنش نشان دهیم چون هفته گذشته هم برای ما پنالتی نگرفتند. ما دنبال بهانه نیستیم و باید خوب کار کنیم. اگر آن پنالتی گرفته می‌شد، می‌توانستیم گل بزنیم. این‌ها بهانه نیست. این‌ها درباره بازی است. اگر VAR نیست، باید این سیستم بیاید تا به داوران کمک شود.

ماتا خاطرنشان کرد: ما در این بازی موقعیت ایجاد کردیم. ۲ موقعیت داشتیم ضربه کاشته مهدی‌پور و فرصت مطهری خوب بود. وقتی درباره کیفیت تیم صحبت می‌کنیم، دارم درباره تیم قبل از جام جهانی صحبت می‌کنم. ما در آن زمان عملکرد بهتری داشتیم. این مشکلات چند روزه از بین نخواهد رفت. این‌ها روی عملکرد و ذهن بازیکنان تاثیر می‌گذارد.

مربی استقلال درباره غیبت ریکاردو ساپینتو گفت: او رهبر تیم است. همه ما خیلی جدی کار را دنبال می‌کنیم. اگر این مسائل مهم نبود که او را اخراج نمی‌کردند.

در همین ارتباط ببینید: ویدیو| ساپینتو بدون پاسخ به سوالات خبرنگاران ورزشگاه را ترک کرد!

او درباره مصدومیت محمد محبی گفت: هنوز چیز خاصی در این رابطه نمی‌دانیم. خیلی برای او بد شد و ناراحت شد که نتوانست ادامه دهد. باید این بازیکن آزمایش‌های لازم را انجام دهد تا از وضعیت مصدومیتش مطلع شویم.

ماتا درباره شایعه اختلاف مدیریت با کادر فنی استقلال گفت: ما مشکلات داریم و این مشکلات تاثیرگذار است.

او درباره تاخیر یک روزه برگزاری بازی استقلال مقابل تراکتور گفت: این مساله برای هر دو تیم یکسان بود.

ماتا درباره شکاف خط حمله و خط میانی استقلال هم گفت: انتظار می‌رفت که تراکتور به این شکل عمل کند. می‌دانستیم که آن‌ها ما را پرس خواهند کرد. ما راه‌حل این مساله را هم پیدا کرده بودیم چون آن‌ها فضا ایجاد می‌کنند اما بازیکنان مسائل فنی تیم را به بازی منتقل نکردند.

مربی استقلال درباره تقابل تیمش مقابل تراکتور در جام حذفی گفت: ما باید بازی امروز را نگاه کنیم و چند مورد را اصلاح کنیم و تیم را برای رقابت‌های جام حذفی آماده کنیم. وقتی با یک تیم بازی داری، و بازی بعد هم با آن تیم بازی داری، یک شناخت خوب به دست می‌آید و  می‌توان خوب عمل کرد. این همیشه برای تیم کاربرد داشته است و برای تیم مقابل هم این مساله وجود دارد.

در همین ارتباط بخوانید: آوردن بازیکن خارجی به ایران سخت است/ با بقیه تیم‌ها هم مثل استقلال رفتار خواهیم کرد!

او در پایان درباره وضعیت نقل و انتقالات استقلال گفت: هنوز پنجره نقل وانتقالاتی ما بسته است. دوست داریم کیفیت تیم را بهتر کنیم. تیم‌ها می‌خواهند کیفیت خود را بالا ببرند اما پنجره ما بسته است.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=281407

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x